TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
24-7-2010
|
29-12-2009 14:19:21
Wauw, dat zijn echt wel kleedjes aan een spotprijsje. Ze zien er mooi uit op foto maar zien ze er ook mooi uit in het echt? Is het goede kwaliteit? Ik heb mijn kleedje al gekocht en het was een pak duurder!
|
|
Ellen
26-6-2010
|
29-12-2009 21:09:42
Hey Tamara, Amai je hebt een mooi kleed gekozen en voor zo weinig geld. Ik ben ook 1.82 groot, dus bij mijn kleed moest er van de lengte niets af, gemakkelijk voor de winkel haha! Ik heb dat van mij in cermo in turnhout gekocht, was wel heel duur, eigenlijk zonde van het geld, maarja. Had nog nooit gehoord van de winkel in Lille. groetjes ellen
|
|
heidi
|
30-12-2009 7:34:34
zeer mooi kleed gekozen, kan je het adres van de winkel eens doorsturen, ik ben al getrouwd maar mijn zus zoekt nu een kleedje voor haar grote dag en ik mag helpen, www.dgheidi@hotmail.com groetjes
|
|
Tamara
13-11-2010
|
31-12-2009 11:41:17
je kan het adres van de winkel vinden op www.tati.fr . Onderaan staat er een banner die je naar de pagina met hun trouwkledij en de winkels leidt. Ik ben echt content van de kwaliteit. Ze moeten zeker niet onderaan voor duurdere merken. Het grote nadeel is echter dat ze geen retouches doen. Ik ben samen met een vriendin geweest. Zij is kleiner dan 1m60 en ik bijna 1m80 en toch hebben we alletwee een mooi kleed gevonden waar geen retouches nodig zijn. En ja, die verkoopsters liepen daar niet met de grote smile rond, maar eerlijk gezegd, in België heb ik ook grotendeels geen vriendelijke verkoopsters gehad en was het serieus wat duurder ook.
groetjes, Tamara
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|