Terug naar overzicht
hoiik trouw ook op 28 mei! ik dacht dat ik de enigste was die al zoveel op voorhand met de voorbereidingen bezig was! wat heb jij zoal al gedaan?groetjesdeborah
Nog niet zo veel. Ik heb gewoon de cateraar al, maar dat is een collega van mij. En ik ben nu naar een geschikte zaal aan het zoeken en wou ook al het gemeentehuis vastleggen. Wij trouwen enkel voor de wet, maar wel wat uitgebreider dan enkel een kribbeltje zetten. Ik weet wel nog niet of het mogelijk is om het gemeentehuis vast te leggen. Ik ben langzaam aan begonnen, omdat mijn verloofde in het buitenland zit tot de zomer van 2010. Maar ik wil niet alle beslissingen alleen nemen.
hey een parochiezaal in drieslinter is heel mooi en modern.daar is een inkom aan,een zaaltje met toog voor receptie en dan een grote zaal.echt wel een mooie zaal. de moeite waard.wij trouwen op 19 juni 2010 en we hebben de parochiezaal van sint tepieter in sint truiden want daar is ook ons kerkje:)een zaal is in sint truiden nietecht evident zonder catering.veel succes
hey ik bedoelde neerlinter :)trekt op elkaar hegroetjes tania
Dank je Tania! Is het dan een parochiezaal of dat ontmoetingscentrum? Ik ga zeker en vast eens een kijkje gaan nemen.
heysorry ik had niet meer gelet of er nog iets was bijgekomenja das een parochiezaalik geloof 250 eurodat mijn vriendin had gegevenecht de moeite
halloons feest was (25 juli 2009) in het cultuurhuis Den dries in Montenaken. is een kapel, verbouwd tot feestzaal.heel mooi en speciaal.is een keuken aan enz, maar geen verplichte catering!!bij ons heel positief onthaald door alle gasten!!! heel toffe reacties gekregen achteraf..veel succes!!
Hallo,wij gaan in augustus ook trouwen in het Cultuurhuis Den Dries. Is idd een prachtige zaal. Maar je moet wel snel erbij zijn want zou voor volgend jaar al regelmatig verhuurd zijn. Je moet deze huren via de gemeente gingelom. An, welke traiteur hebben jullie op jullie trouwfeest gehad? Wij hebben een zaal, maar nog geen traiteur.