Terug naar overzicht
Hey Dorien! Geen paniek! Ik heb/had dat ook. Ik heb mijn jurk een maand geleden gekozen voor mijn trouw in september. Het voorschot werd ook al betaald en bij mij sloegen de twijfels ook toe... Gelukkig had mijn schoonmama stiekem een foto genomen... Deze heb ik nog eens bekeken en toen zag ik hoe mooi ze wel was... Ze zeggen dat je altijd bij uw eerste gedacht moet blijven hé! Eens je ze opnieuw past zal je ook zien dat ze u beeldig staat en dat dit inderdaad DE jurk is! veel succes!
Diep in en uit ademen. :pWaarom heb je je kleed gekozen? Waarom stond het je juist zo mooi? Wat vonden de anderen die erbij waren? Is er niemand die het kleed samen met jou nog eens kan bekijken? Ben nu eigenlijk wel benieuwd: welke kleedjes zijn het?Heeft er niemand een foto getrokken zoals bij Riet? Ik heb mijn foto's gewist omdat het half niet zo mooi was als toen ik het aanhad. Net omdat ik anders zou beginnen twijfelen wilde ik de foto's niet houden.Als je ze toen mooi vond, ga je ze bij je eerste pasbeurt nog steeds mooi vinden hoor! Het kleed van Farage heb je alleen maar op foto gezien ofzo? Kan helemaal anders zijn als je het aanhebt he!Groetjes
Het is normaal dat je twijfels krijgt geloof me. uw kleedje zal zeker ook heel mooi zijn anders had je het niet gekozen.groetjes katjana
Hallo Dorien,Ik ken dat gevoel en het enige dat ik kan zeggen is het volgende:Bel naar de winkel en vraag of je het nog eens mag komen passen is normaal geen enkel probleem en dan laat je er best een foto van nemen.Gwen14/05/2010
veel bruidjes hebben dit hoor, had ik ook.tot je de jurk weer aanhebt, dan verdwijnen die weer :)veel plezier!