Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk kan ik beginnen

31-12-2009 14:57:46
Hallo

Vandaag naar de pastoor geweest om een klein gesprek te regelen, woensdag is het zover om 20 uur. Ik kijk er al naar uit. Mijn misboekje is ook goedgekeurd dus kan ik in 2010 beginnen met afprinten. Goh ik kijk er echt naar uit ( nog namelijk 106 dagen en tis zover). En kheb bijna niets meer te regelen. 1 ding staat zeker vast, ik ga dat regelen en zo allemaal heel fel missen achteraf.

groetjes Petroeska

Petroeska
16-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 528

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik31-12-2009 15:28:19

Tof dat jullie woensdag kunnen langsgaan!

Ik moet half januari bellen naar de priester. Hij begint pas begin januari in onze parochie vandaar. Maar we zijn wel al eens bij de Deken geweest om ons huwelijk vast te leggen.
Eind januari moeten wij ook op bezinningsdag!

'T zal er snel zijn hé voor ons!

Wat moeten jullie nog in orde brengen?

Mandy
10/04/2010

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik31-12-2009 15:32:56

heykes

Wij trouwen op 16 april.
Het enige dak nog in orde moet brengen is:
- kostuum van men ventje( das voor
volgende vrijdag)
- bloemen ( kan pas halverwege februari)
- misboekje ( dat is voor een dezer dagen)

De rest is allemaal in orde. Dan nog enkel in maart mijn tafelschikking.
En bij jullie ?

Ik kijk er alleszins enorm naar uit

groetjes
Petroeska

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik31-12-2009 16:51:31

ok, nu begin ekik stilaan te panikeren... dacht dat bij ons alles wel min of meer in orde was, maar nu beginnen die kleine details de kop op te steken, zoals daar zijn
- de pastoor (volgend dinsdag pas, als ik dan nog met misboekjes moet beginnen, zit ik goed, haha)
- bloemen (misschien stilaan eens voor gaan kijken?)
- adressen bij mekaar krijgen en uitnodigingen bestellen (en dan hopen dat de meesten kunnen komen)
- mijn planning voor de dag zelf (was ik nogal losjes over, maar nu begint het wel te wringen. Mijn familie die er van 's ochtends bij is komt van ver, en die zitten een deel van de namiddag met hun vingers te draaien, terwijl dat wij foto's gaan nemen...)
- o ja, fotolocaties zoeken...

moet lukken he!

groetjes,

Karla
16/04/10

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik31-12-2009 16:58:53

Karla, geen paniek, komt wel allemaal op z'n plooitjes terecht!

Hier ook nog enkele zaken te doen hoor:
- misboekje door te priester laten goedkeuren. De Deken heeft het al bekeken en vind mijn 1ste lezing niet goed, moet een bijbelse tekst zijn. Maar da's snel aan te passen hé! dus als dat klaar is kan ik ze ook beginnen afprinten
- kostuum voor mijn ventje, wanneer hij daar gaat naar kijken, geen flauw idee! Ik zie het wel zeker...
- trouwschoenen en lingerie
- bloemen
- dagplanning is gemaakt, begin volgende week eens doormailen naar de fotograaf of hij het haalbaar vind
- muziek voor in de kerk moet ik nog regelen... Maar we kennen die mensen dus normaal moet ik daar niet veel meer aan regelen
- uitnodigingen bestellen, dat zal voor half januari zijn denk ik, dan weet ik het definitieve uur van de kerk. De uitnodigingen hebben we wel al gekozen, enkel nog aan de drukker meedelen.
- gastenboek of een alternatief, heb al enkele ideetjes dus nog eens verder rondkijken
- kledij bruidskindjes, maar zal voor maart zijn denk ik

Dat is het zo'n beetje denk ik... Hoop dat ik niets vergeten ben, hihi!

Mandy
10/04/2010

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik31-12-2009 17:20:30

tja, uiteindelijk zal het wel meevallen, 't is alleen, hoe langer dat ik ermee bezig ben, hoe zotter ik wordt! en het was al zo erg, hihi

Onze kleding is al gekozen en in de maak en de schoenen liggen ook al vast. (al begin ik te twijfelen over mijn zwarte rok en creme/pearl schoenen...) Dat is al een groot. Verder heb ik ipv een klassiek gastenboek kleine schriftjes die ik her en der verspreid. En bedankjes ivv kleine hartesnoepjes met onze namen en de datum in heb ik ook al.
Ben zelfs in de week al een kapster gaan zoeken! Ik woon hier nog maar een paar maanden en dat maakt het zoeken en regelen nog plezanter!

Straks is het avond en dus wens ik jullie alvast een supermooi 2010!!

groetjes,
Karla

Dat is al iets he

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik2-1-2010 20:49:30

@Karla, momenteel begin ik ook weer in een stressmoment te komen hoor...
Dacht er net aan dat ik nog niet weet wat te geven aan de kindjes aan de kerk (ben vandaag naar AVA gegaan en wel wat ideetjes op gedaan maarja)

En het begint alsmaar korter en korter te worden tot onze grote dag en altijd wel iets te doen... Ben vooral bang dat ik nog zaken ga vergeten tegen de dag zelf... Maar zal wel op zijn plooien komen zeker? ;-)!

@Petroeska: waar gaan jullie kijken voor het kostuum van je toekomstige echtgenoot? Mijn ventje moet ook nog ééntje vinden vandaar... En mijn papa moet ook nog dringend een kostuum aanschaffen. hihi

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik2-1-2010 20:53:09

Heykes Mandy

Voor de kostuum van men ventje gaan we gaan zien bij Stevens in Torhout ofwel bij Gentlemen in Izegem.

Voor de cadeautjes van de kindjes heb ik ook al gezien in de AVA, wij geven een buisje gevuld met snoepjes en daaraan hangen we een potlood vast met een figuurke bovenaan.

Het is normaal dat die stress er is, bij mij is het ook zo, maar peis dat wij enkel stressy zijn, want eerlijk die van mij is overal gerust in en dan krijg ik daar nog meer stress van.
Ik heb gebruik gemaakt van die lijst hier bij mijn planning en kmoe zeggen dat helpt wel. Alvast nog veel plezier met de voorbereidingen ;)

groetjes
Petroeska

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...