Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bezoek aan de pastoor

5-1-2010 21:03:58
Hallo iedereen

Morgenavond moeten we op gesprek bij de pastoor. Iemand een idee wat er daar dan besproken wordt. Mijn misboekjes zijn klaar en goedgekeurd van hem, een verlovingscursus moeten we niet volgen. Dus ben benieuwd. Nog bruidjes en bruidegommen die dit gehad hebben , zoja wat werd er dan besproken bij jullie.

Groetjes
Petroeska
16/04/2010

Petroeska
16-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 818

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik5-1-2010 22:32:55

Hey Petroeska,

Misschien wil hij gewoon alles nog eens overlopen? Wij zijn nu pas de eerste keer bij de pastoor geweest en moeten aan alles nog beginnen. Maar ik kan me voorstellen dat hij ook graag alles nog eens proper op een rijke zet. Afspreken voor de versiering van de kerk, klaarzetten van muziek, die dingen misschien.

groetjes,
Karla

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik5-1-2010 22:36:20

Wij moeten dit ook nog doen dus ben benieuwd!
Net een mailtje gestuurd naar hem om verder af te spreken want hij is nog maar sinds januari aangesteld bij ons in de gemeente.

Misschien om te horen van jullie waarom jullie met elkaar willen trouwen?

Mandy
10/04/2010

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik6-1-2010 9:41:41

De allereerste keer dat wij zijn langsgeweest, moesten er allerlei papieren ingevuld worden.
Misschien moet dit bij jullie nog in orde gebracht worden?

Nathalie

Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik6-1-2010 12:28:55

Helaba meiske :-)

Toen wij de eerste keer naar de pastoor gingen moesten wij eerst en vooral gegevens doorgeven ivm ons doopsel en plechtige communie.
Waar en wanneer dit had plaats gevonden.
Toen hebben we ook het misboekje besproken en dergelijke maar da is bij u al gebeurd lees ik :-)
Toen zijn we nog eens moeten terug gaan ... hij vroeg ons waarom we voor de kerk wilden trouwen , ook moesten we ieder voor zich een tekstje schrijven over onze partner , waar we elkaar hadden leren kennen etc etc etc .

Verder is daar enkel nog het verloop van de mis overlopen en cdke getest met onze eigen muziek !

Groetjes,

reeds gehuwd 19-12-2009

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik6-1-2010 17:55:11

Thx allemaal, we zullen zien wat er straks gebeurd. Kga echt den dag gehad hebben om pastoors te zien, vandaag op het werk eerst ( dagelijkse eucharistieviering) en dan nu vanavond voor men huwelijk toffe tijden haha.

Groetjes

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik6-1-2010 21:11:19

Bezoek aan pastoor uitgesteld. Kwamen er toe en hij moest dringend naar een of andere vergadering , dus terug afwachten en een nieuwe afspraak maken.

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik21-1-2010 10:58:18

en ben je ondertussen al bij de pastoor geweest? of is er nog geen nieuwe afspraak van gekomen?? (beetje benieuwd)

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:35:18

heykes

Ja zunne vorige maandag geweest naar de pastoor. Viel eigelijk heel goed mee. We hebben daar ongeveer een uurtje en een half geweest. We moesten antwoorden op sommige vragen zoals willen jullie kinderen, zijn jullie hier uit vrije wil. Hij moest ook weten waar we zijn gedoopt en waar we onze communie hebben gedaan. Zo van die dingen. Maar al bij al alles goe verlopen:p

Groetjes
Petroeska

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:35:21

heykes

Ja zunne vorige maandag geweest naar de pastoor. Viel eigelijk heel goed mee. We hebben daar ongeveer een uurtje en een half geweest. We moesten antwoorden op sommige vragen zoals willen jullie kinderen, zijn jullie hier uit vrije wil. Hij moest ook weten waar we zijn gedoopt en waar we onze communie hebben gedaan. Zo van die dingen. Maar al bij al alles goe verlopen:p

Groetjes
Petroeska

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...