Terug naar overzicht
Wij trouwen op 29 mei & gaan deze maand:Een proefdruk laten maken van onze uitnodigingEen kostuum zoekenOnze menu vastleggen voor de zaal, zodat we onze menu's ook kunnen ontwerpenOnze muziekkeuzes eens doornemen & doorgeven aan de DJVoor februari heb ik proefkapsel & proef make-up al gepland.& verder kijk ik nog niet vooruit, want dan word ik nerveus.Nog zoveel te doen!Groetjes,Karmen
Wij trouwen 13 augustus 2010: we moeten nog:- uitnodigingen kiezen- bijkomende decoratie zaal kiezen- kostuum bruidegom kopen- openingsliedje kiezen (enorm moeilijk!)- cadeaus voor getuigen kopen
Wij trouwen op 10 juli 2010:- ringen moeten we nog kiezen (wel al een idee)- uitnodigingen kiezen- kostuum bruidegom kiezen- jurkje voor mijn dochtertje- misboekje- menu vastleggenGroetjesHeidi
Hoi ,wij trouwen ook op 26 juni 2010!Wat moeten we nog doen:gesprek met notarisdrukker voor uitnodigingen zoekendecoratie: bloemen en tafelshuwelijksreis: nog volledig geen idee, misschien gaan we maar in kerstvakantie op reismisboekje: zijn er al aan begonnen, maar moeten nog veel doen!Menu kiezen.Dit zijn de belangrijkste zaken denk ik.Groetjes,Liselotte
Hallo Stefanie en andere bruidjes,als jullie nog veel te doen hebben, kan je best eens bij Het Bruidsparadijs te Merksem binnenspringen. Zo hoef je maar één winkel te doen! Je kan er terecht voor o.a.- trouwringen (met mooie korting! voorwaarden in de winkel)- misboekjes- ballondecoraties- rozenblaadjes- uitnodigingen (met korting!, voorwaarden in de winkel verkrijgbaar)- jurkjes of kostuumpjes voor de bruidskindjes- enz. enz. (zie www.bruidsparadijs.be ).15/1 = modeshow16/1 t/m 30/1 = opendeurdagen (uitzonderlijk open op zo 17/1)Nog veel succes in jullie zoektocht!Marita
Wij trouwen een dagje voor jullie (25/06/2010 dus), en hebben vreemd genoeg een dag later toch 169 dagen op de teller staan? Wij hebben de grootste dingen al geregeld, binnenkort maken we een uitstapje naar fede di oro voor onze ringen, en een trip naar Breda voor de schoenen. Tussendoor zoeken we ook al wel wat teksten voor de mis.groetjes,Karolien