Terug naar overzicht
Aangezien niemand een reactie heeft gepost, denk ik dat ArtCube nog een vrij onbekende en dus originele locatie is (joepie!).De zalen zijn echt super de moeite om eens te gaan bekijken in 'levende lijve'. De prijs was ietsje boven ons budget maar we gaan nog even goed herrekenen en hopen dat we elders wat kunnen schrappen zodat we toch voor ArtCube kunnen gaan. Wie op zoek is naar een originele locatie met industriële toets kijkt er z'n ogen uit!Grtzz en veel succes met jullie voorbereidingenx
hey,is idd een leuke locatie maar wou zeggen dat wij het een groot budget vonden om de zaal/zalen af te huren en alles wat er bijkomt.Maar ieder kijkt naar zijn budget en ik wens je een heel leuk trouwdag en feest.groetjes
Hallo, Wij zijn ook op zoek naar een zaal in Gent en zouden ook eens willen gaan kijken naar Artcube omdat die er inderdaad heel origineel uit ziet. Kan je misschien al wat meer info geven hierover? Ik vraag me af of je niet nog heel erg veel zelf moet doen en of het allemaal niet te duur wordt... Alvast bedankt!
Hallo iedereen, Ik ben waarschijnlijk aan de late kant met mijn reactie maar ik passeer hier dan ook niet (meer) zoveel. Wij zijn vorig jaar in augustus getrouwd in de Artcube en ik kan alleen maar zeggen: "niet twijfelen, doen!" Het is perfect, super, de max, voor ons alleszins. Ik kan mij niet voorstellen dat ons feest elders zou zijn doorgegaan, dit was helemaal 'ons', en dat is toch alles wat je wil? Zowel de inkleding als het verloop van de avond was helemaal hoe wij het hadden gedroomd, we hebben alles zelf kunnen kiezen en beslissen zonder bepaalde toegevingen te moeten doen, wat je volgens mij in veel klassieke feestzalen toch wel moet doen. Wat ik je wel kan aanraden is iemand die je helpt om alles te organiseren... WIj hadden een vriendin die als job evenementen organiseert en dus goed wist waar ze moest zijn om meubilair te bestellen en dergelijke. Want kleine dingen zie je zo snel over het hoofd. Maar op die manier hebben wij ons nergens zorgen over hoeven te maken en is alles perfect verlopen! Wij konden de dag op voorhand zelf onze zaal gaan inrichten en dat was supertof, zo begon onze grote dag al een dagje eerder én konden we met een gerust gevoel gaan slapen omdat we wisten dat alles helemaal klaar stond. Tot zover mijn betoog :-)