Terug naar overzicht
Wij gaan naar de Dominicaanse voor de 4de keer. Ook een Riu Palace hotel. Mijn moeder is reisagent en ze is van mening dat ik Jamaica niet goed zou vinden. Omdat ze daar veel klachten van krijgt. Dus hebben we maar weer voor de Dominicaanse gekozen. Ik ben verliefd op dat land. Echt prachtig!05/06/2010
Hey NathalieWij gaan ook naar Riu Palace Tropical bay maar dan wel binnen 124 dagen ;-). 14 dagen all in. Ik kijk er ook al enoooorm naar uit, ik zal je laten weten hoe het geweest is!Sofie15/05/10
en BTW ik heb 2 collega's die al naar alle Canarische eilanden zijn geweest en zij vinden Jamaica wel heel goed hoor dus ik zou me geen zorgen maken om wat Nathalie zegt. Dominicaanse is natuurlijk ook mooi maar daar zijn wel minder uitstappen te doen. Mexico schijnt ook heel mooi te zijn en veel te zien en Cuba ook maar wel minder qua eten. ik denk dat we sowieso niet veel kunnen misdoen met de Canarische!Jamaica here we come!!
Wij twijfelden tussen jamaica en Mexico.We hebben uiteindelijk voor Mexico gekozen omdat daar meer uitstappen tedoen zijn.Jamaica is qua natuur wel prachtig naar't schijnt!
@ Sofie Ik ga dan ook niet op verlof om uitstappen te doen.En de Canarische Eilanden kan je in de verste verte niet vergelijken met de Caraiben. Als je al in de Caraiben geweest bent en daarna naar de Canarische Eilanden is de illusie wel snel doorprikt.Mijn moeder sprak dan ook enkel in mijn geval. Bij mij moet het perfect zijn en gezien zij veel klanten heeft die Jamaica het minst vonden van de Caraiben, was mijn keuze snel gemaakt.Het is geen slecht hotel alleszins...
Toch nog wel een kleine rechtzetting.Je zegt dat je naar de Riu Palace Negril gaat. Deze bestaat niet. De Negril is een gewoon clubhotel en geen Palace. Toch wel een groot verschil. De enige Palace in Jamaica is de Riu Palace Tropical Bay.
Hallo,Wij zijn eens op vakantie geweest naar Jamaica, Riu Palace Tropical bay !!Een aanrader.Genoeg eten, genoeg drinken, leuke sfeer, leuk zwembad, zalig strand, vriendelijk personeel, ...Even een cultuurschok gehad bij het aankomen maar tja... die was aan de cocktailbar snel weg...Dominicaanse ook al geweest maar dat vind ik niet zo geweldig als Jamaica...En om die landen te vergelijken met de canarische eilanden, vind ik totaal geen vergelijking. Jamaica staat daar wel ver boven...Have fun, je gaat je zeker amuseren...Gr.Tess
@ iedereenBedankt om jullie mening met mij te delen. Omdat wij nooit eerder een RIU gedaan hadden is deze fantastisch voor ons (op aanraden van onze super-reisagent Herbots te Herk-de-stad). Mensen die al een RIU Palace op de Dominicaanse gedaan hebben zouden deze minder vinden omdat we op Jamaica zitten, een heel ander eiland, een heel andere cultuur. Ken ondertss verschillende mensen die al in de RIU Palace Tropical Bay te Negril geweest zijn en het geweldig vonden! Een RIU Palace Dominicaanse of Jamaica is heel anders, dat wisten we op voorhand, maar ik heb bewust die keuze gemaakt omdat onze droom altijd al Jamaica was! No Problem Man...
Ja ik heb mij dus misschreven: ik bedoelde Caraïben ipv Canarische eilanden (is idd totaal iets anders), en ik bedoelde "wat Channa zegt" ipv "Nathalie", ja als je tussendoor op het werk wilt antwoorden dan maak je dus foutenBTW het is hier geen wedstrijd over wie de mooiste huwelijksreis gaat hebben hé, ik weet zeker dat ze in Blankenberge ook mooi zou zijn zolang ik mijn ventje maar bij mij heb!Sofie