Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met Goede Herder - Locaties omgeving Dendermonde

11-1-2010 13:34:50
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik al heel wat goede tips heb gelezen op het forum!

Mijn vriend en ik trouwen februari 2011 en zouden onze liefde voor elkaar willen betuigen in een viering. Aangezien mijn vriend niet gelovig is, maar wel gedoopt, en ik gedoopt en gevormd, maar niet meer naar de kerk ga (tenzij bij 'speciale gelegenheden'), zouden wij willen opteren voor een alternatieve viering. Wij zouden immers graag ons geloof, vertrouwen en liefde in en voor elkaar willen betuigen.

Ik heb contact opgenomen met 'De Goede Herder' en ik moet zeggen dat de alternatieve vieringen die zij organiseren op het eerste zicht wel goed aanvoelen.

Heeft iemand ervaring met huwelijksvieringen, georganiseerd door de Goede Herder?

Kan iemand mij ook een leuke locatie aanwijzen in de buurt van Dendermonde, waar wij eventueel deze viering zouden kunnen houden? Zij stellen voor het in de feestzaal te doen (buiten is moeilijk wegens winter), maar ik weet het niet zo goed.... Alle tips voor leuke locatie zijn welkom! Ervaringen over de viering in je feestzaal (organisatie, hoe met de mensen die niet naar feest komen,...?) zijn ook meer dan welkom!

Alvast bedankt!!!

Femke

Femke
26-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1244

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-1-2010 14:54:13

Hey,

Wij hebben onze niering gedaan met priester Johan van de goede herder en wij waren super tevreden over onze viering!!Na ons eerste gesprek met hem (bij hem thuis) wisten we van: dit is het voor ons!!Ze helpen je heel goed op weg, heb je vragen dan kan je die via mail stellen en ze geven je bijna direkt antwoord zodat je verder kan met de voorbereiding van je viering! Eigenlijk wijst het allemaal zichzelf. Wij zouden het zo overdoen!We hadden veel positieve commentaren en voor ons was het een hoogtepunt van onze dag! Ik zou zeggen: als het goed voelt, niet twijfelen maar doen!!Heb je vragen, stel ze gerust. Wil je graag eens zien wat je kan verwachten, laat maar een mailtje en dan zien we wat we kunnen regelen.
groetjes,
Patricia

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik24-1-2010 20:03:41

Hey,

Bedankt voor je positieve reactie. Sorry trouwens voor mijn late antwoord, maar het is druk op het werk!
Ik had trouwens hetzelfde gevoel toen ik met hem telefoneerde om een beetje meer informatie te vragen over de werkwijze. Mijn vriend ziet dat trouwens ook volledig zitten. Het enige waar we nog een beetje mee zitten, is inderdaad de locatie. Hebben jullie de viering in de feestzaal zelf gedaan of op locatie?

Je mag gerust altijd mailen om jouw ervaringen wat te delen. Reacties van ervaringsdeskundigen zijn altijd mooi meegenomen! Mijn e-mail is: femkevandamme@skynet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info