Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben onze niering gedaan met priester Johan van de goede herder en wij waren super tevreden over onze viering!!Na ons eerste gesprek met hem (bij hem thuis) wisten we van: dit is het voor ons!!Ze helpen je heel goed op weg, heb je vragen dan kan je die via mail stellen en ze geven je bijna direkt antwoord zodat je verder kan met de voorbereiding van je viering! Eigenlijk wijst het allemaal zichzelf. Wij zouden het zo overdoen!We hadden veel positieve commentaren en voor ons was het een hoogtepunt van onze dag! Ik zou zeggen: als het goed voelt, niet twijfelen maar doen!!Heb je vragen, stel ze gerust. Wil je graag eens zien wat je kan verwachten, laat maar een mailtje en dan zien we wat we kunnen regelen. groetjes,Patricia
Hey,Bedankt voor je positieve reactie. Sorry trouwens voor mijn late antwoord, maar het is druk op het werk!Ik had trouwens hetzelfde gevoel toen ik met hem telefoneerde om een beetje meer informatie te vragen over de werkwijze. Mijn vriend ziet dat trouwens ook volledig zitten. Het enige waar we nog een beetje mee zitten, is inderdaad de locatie. Hebben jullie de viering in de feestzaal zelf gedaan of op locatie?Je mag gerust altijd mailen om jouw ervaringen wat te delen. Reacties van ervaringsdeskundigen zijn altijd mooi meegenomen! Mijn e-mail is: femkevandamme@skynet.be