Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar dutjes kinderen inpassen

11-1-2010 19:53:22
Even jullie advies nodig.
Wij hebben op ons huwelijk twee kinderen (de onze): eentje van 1 jaar en eentje van 3 jaar. De jongste zal waarschijnlijk nog een dutje doen, de oudste best ook (makkelijke slaper) aangezien het een zware dag wordt.

Onze planning:
11u30 wettelijk huwelijk
12u-12u30 groeten aan gemeentehuis
12u30 wij vertrekken naar feestzaal voor eerste receptie.
14u wij vertrekken naar fotoshoot (met of zonder kinderen?? tips).
16u terug van fotoshoot en viering tot 17u
17u- 18u: tweede receptue

18u avondfeest met diner
rond 22u - dessertenbuffet
23u openingsdans

Waar pas ik de dutjes van de kinderen in? Ik zie het echt niet.
Wat met de gasten voor de tweede receptie en avondfeest? Wat doen die de hele tijd dat wij fotos gaan nemen?

Annina
12-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 675

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik11-1-2010 21:21:09

Hey Annina,

Wij hebben dit ook aan de hand. Onze bruidskindjes zijn ons dochtertje van 2 en het zoontje van mijn zus van 3 jaar. Hij slaapt wel niet meer s'middags, maar onze dochter wel. Wij trouwen om 11 uur voor wet en om half 12 voor kerk. Nadien gaan wij direct naar huis, zodat de kindjes een dutje kunnen doen. Dus zouden jullie de kindjes evt niet thuis kunnen laten van de eerste receptie om 12.30 uur en evt iemand kunnen laten babysitten. En dan misschien de fotoshoot op plaatsen dichtbij doen, zodat je niet teveel tijd verliest en het op kortere tijd gaat. Wij hebben geen receptie, ons feest begint pas om half 8, de gasten gaan allemaal nog even terug naar huis en komen s'avonds terug, zo hebben de kindjes nog even tijd om te bekomen en kunnen ze s'avonds nog even mee. Nog veel succes en je zal er wel uitgeraken!!
groetjes ellen

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik11-1-2010 22:53:02

Tegen onze datum zal mijn oudste net geen 4 zijn en mijn jongste net geen 2.
Na het gemeentehuis gaan we eten met ouders/grootouders/getuigen.
Normaal gezien zou ik dan iedereen bij ons thuis uitnodigen en dan de kindjes laten dutten (als dit lukt). Op dat moment gaan wij voor onze fotoshoot. Aangezien wij typisch Willebroekse locaties willen kan het niet ver van onze deur zijn en kunnen er misschien nog wel wat foto's genomen worden met de kindjes.

Liever hun dutje, dan een foto denk ik wel. Zo kunnen ze 's avonds nog eventjes meevieren.

x Kitty

heidi

Meld misbruik12-1-2010 10:30:50

wij hadden daarvoor 2 fotoshoots gepland, de eerste was na de wet om 11uur, toen deden onze kindjes hun dutje en gingen wij op fotoshoot met onze oldtimer, om 14uur was het kerk en nadien trokken we er met onze eigen wagen en kinderen op uit naar de volgende locatie (iemand anders reed met onze wagen). Ze waren toen goed uitgeslapen en goed gezind, maar na de receptie gingen ze met mijn zus haar schoonouders mee, die gingen met hen frietjes eten en ze bleven daar slapen, dit vonden ze niet erg maar ze kenden die mensen wel.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-1-2010 17:31:54

Een receptie is meestal nogal 'saai' voor kinderen, dus ik zou hen daar ook laten slapen.
Over de gasten zou ik me geen zorgen maken. Velen willen zich thuis nog omkleden, de kinderen naar de babysit brengen,...

Groetjes,

Véro

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik13-1-2010 11:32:53

Dat 't jullie eigen kinderen zijn, maakt 't 'n tikkeltje moeilijker, hoewel... als je iemand vind die voor hen wil zorgen die dag, zou'k zeggen vanaf de eerste receptie. Zelf hebben ze daar geen bal aan, als de fotoshoot dichtbij is, kan iemand ze snel brengen wanneer ze wakker zijn. Tegen 15u-15u30 zijn ze er dan denk ik zeker bij (of ze slapen extreem lang), dus heb je dat klein momentje nog.

Wij hebben 'n apart zaaltje voor de kids voorzien, deels speelruimte, maar ook als slaapruimte voor mensen naar hotel gaan. Familie met veel kids nl.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...