Terug naar overzicht
op een a4 er naast meschien...hallo allen zoals jullie al weten,wil ik jullie op mijn receptie welkom heten...gelieve zo snel mogelijk te laten weten wie er komt ...zo staat er zeker een glaasje/stoeltje klaar ...
Petroeska,met "de trouw", bedoel je daarmee dan het stadhuis ? Of waarop wil je deze mensen graag uitnodigen ?Kan je ook een uur voor meedelen ? Dank je.Groetjes
@ Tammy : ik bedoel hiermee de receptie en aansluitend het avondfeest, het begint vanaf 18 uur
Als het over een avondfeest gaat, krijgen de mensen normaal gezien apart een uitnodiging... Zij brengen dan ook meestal een ferme cadeau mee, dus dan kan die uitnodiging er wel af, me dunkt.Voor een receptie echter wordt dat wel meer gedaan, een lijst hangen.Wij hingen de lijst met erboven de uitnodiging. Op de lijst stonden dan 2 kolommen: eentje om hun naam te noteren en eentje voor het aantal personen (partners mochten meekomen). Dat lijkt me wel duidelijk genoeg.Groetjes,Véro
Wij geven al onze collega's ook elk apart een uitnodiging. 'T zijn zo'n 50 tal uitnodigingen maarja...Of 1 uitnodiging ophangen met dan een blad erbij waarop ze moeten zetten of ze komen of niet?
Misschien kan je hier wat mee doen :voor wie er graag bij isen meegeniet van de feestdisvulle hieronder en zonder tegenzinliefst alle kolommen in (+ knipoogsmiley)Daaronder een kolom met "voornaam en naam" en een smalle kolom met "aantal personen". Je kan evtl ook een kolom voorzien "Enkel receptie" ingeval er collega's zijn die niet lang kunnen blijven en tenslotte een kolom "receptie+feest" om misverstanden te vermijden. Groetjes