Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring AVA

12-1-2010 17:57:16
hallo bruidjes,

deze week was ik gaan kijken in de AVA naar de prijzen voor het laten drukken van onze uitnodigenen. De prijs lag beduidend veel lager dan bij de drukker die we hadden gevonden. Heeft iemand ervaring bij het laten drukken van uitnodigingen via AVA? Daar de prijs zo laag was, opteren we om daar onze uitnodigen te bestellen en laten drukken.

groetjes, stefanie 26/06/2010

stefanie
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1064

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik12-1-2010 18:35:53

bedoel je met deze een uitnodiging met een foto van jullie? Ik heb een leuk idee voor een kaartje, maar ik vindt in ava mijn gewenst papier niet :( .. nog geen idee over de prijs van het drukken srry xx :)

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik12-1-2010 18:37:23

hey
de onze zijn net klaar.ook van bij ava en vind ze echt mooi.waren wel een van de duurdere maar dan nog denk ik dat de prijs goed meeviel

17/04/2010

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik12-1-2010 18:39:18

kun je dan gewoon met je idee bij ava gaan en werken zij dit dan voor u uit? ik wist zelf niet dat ze ook kaartjes drukten :) maar als het zo is dat deze goedkoper is dan de drukker. ja dan weet ik ook wat kiezen :)

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik12-1-2010 18:48:02

weet nu niet of ze zelf ideeen uitwerken maar staan veel boeken met kaartjes in. je kan eens gaan horen he dan weet je al wat meer.kan nooit kwaad ;)
groetjes

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik12-1-2010 19:50:34

we hebben onze uitnodiging al gekozen (kaartje uit de mappen die ze hebben van de bekende kaartjes merken) Het drukken is idd goedkoper dan bij een drukken maar vroeg me gewoon af of mensen daar al hadden laten drukken en wat ze van de kwaliteit vonden.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-1-2010 17:27:24

Wij hadden kaarten van daar en ik kan NIKS slecht zeggen over AVA! Prima service! Even de positieve punten op een rijtje:
1. Héél veel keuze uit veel bekende merken: Mercard, Burocard,... Er was meer keuze dan bij de drukker. Je kan de boeken steeds vrijblijvend inkijken.
2. Je kan je kaarten laten drukken in elke gewenste kleur, zonder bijkomende kosten (wij hadden framboosrode inkt, aangezien het lichtroze kaarten waren).
3. Wij hadden 70 kaarten besteld en hadden ruim genoeg materiaal gekregen om onze kaartjes nog ineen te steken, aangezien zij werken met een 'foutenmarge': 73 kaarten, 72 enveloppen, 80 witte lintjes, 73 kleine kaartjes met onze namen erop (voor vast te maken aan de kaartjes). Dit lijkt nogal een ingewikkelde uitleg, maar onze kaarten zagen er zo uit: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?... Dus in principe hadden wij genoeg voor 72 kaarten, terwijl we maar voor 70 kaarten betaalden.
4. Héél snelle levering! Na enkele dagen kregen we een proef te zien (dit is nog niet op een kaart zelf, maar wel met het juiste lettertype e.d.) en na een week hadden we onze kaarten al.
5. Omdat de levering zo snel gaat, heb je niet het gevoel een 'nummer' te zijn. Bij levering heb je dezelfde persoon als bij je bestelling, waardoor die ook weet waarover het gaat en alles samen met jou nog eens nauwlettend controleert.

Echt een aanrader dus! By the way, ik heb daar geen aandelen of zo! Hihi!

Groetjes,

Véro

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik13-1-2010 20:04:47

hey Véronique,

merci voor de positieve uitleg ;-) zelf al had je aandelen ik ben er van overtuigd om daar mijn kaarten te laten drukken.
Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info