Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie 2 juli 2010

14-1-2010 11:01:41
Hallo allemaal, wie trouwt er nog op vrijdag 2 juli 2010? En hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Groetjes Ines

Ines
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 380

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 11:24:49

Hallo,

Leuk te horen dat er nog iemand trouwt op 2 juli 2010..
Het nadert nu toch wel he.
Ik ga morgen eens naar de huwelijksbeurs in kortrijk,en volgende week naar de bruidswinkels voor mijn kleed.
Mijn vriedn zijn kostuum gaan we kopen dus hebben og wat tijd daarvoor.
De zaal ligt al tijdje vast,dat moest toch rapst gebeuren vond ik want als je hoort hoelang die soms al vastliggen amaai.
De uitnodigingen laten we drukken op www.poobies.nl .
Hebben er daar zelf kunne maken en was zeer gelukkig met het resultaat,en scheelde toch 190 euro dat het minder kost dan de drukker,vind ik toch al eens de moeite.

En hoever staan jullie met de voorbereindignen,wel spannend he zo alles regelen

Groetjes

Ines
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 11:34:43

hey, Natalie, Leuk te horen het begint idd af te korten e. Bij ons staat vast:
-feestzaal+eten
-trouwkleed is besteld
-ringen
-gemeentehuis
-fotograaf
-dj
-nagels
voor mijn ventje zijn kostuum gaan we dit weekend en dan beginnen met de uitnodigingen. Onze grote Dag zal vlug daar zijn. Waar trouwen julli? Wij in Balen
Groetjes

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 14:41:51

Wij trouwen in ingelmunster,west vlaanderen..

Ik heb vandaag naar de bruidswinkel gebeld en mag dinsdag pasbeurt van jurken gaan doen,blij en nerveus tegelijk :-)

Wij trouwen wel enkel voor het stadhuis geen kerkelijk huwelijk.
De menu hebben we ook al klaar maar moeten we nog doorgeven,omdat we nog aan het kijken zijn welke hapjes we bij de receptie gaan doen dus dan alles samen in 1 keer doorgeven.

Ines
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:09:17

hallo, Wij trouwen ook niet voor de kerk. Veel plezier dinsdag, geniet ervan je zal je droomjurk wel vinden. Groetjes Ines

Ines
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:09:39

hallo, Wij trouwen ook niet voor de kerk. Veel plezier dinsdag, geniet ervan je zal je droomjurk wel vinden. Groetjes Ines

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:20:37

Hoi,

Wij trouwen ook op 2 juli ! En ook enkel voor de Wet ;-)

Bij ons is het te doen in Roeselare (niet zo ver van Ingelmunster dus, Nathalie). Onze zaal ligt vast ('t Gravenhof in Torhout), het gemeentehuis ook, en voor de rest ... moeten we nog veel regelen ! Maar we houden een klein feest, zonder DJ, en fotograaf zal mijn schoonbroer zijn, dus dat scheelt in organisatie.

Ringen hebben we al op het oog, en mijn kleed wordt gemaakt !

Succes nog !
Friedl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...