Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor kleed

14-1-2010 14:34:45
Ik heb dinsdag een afspraak in de bruidswinkel voor het passen van trouwjurken.
Ik heb nu geen klein maatje,heb kledingmaat 48.
Iemand tips waarop ik moet letten voor de aankoop van een trouwjurk voor een groter maatje..

Mercikes iedereen!!

nathalie
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 974

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:04:17

hoi,

ik heb ook kledingmaat 48 en ze hebben mij in de bruidswinkel goed geholpen door te zeggen op wat ik allemaal moest letten.
je moet natuurlijk eerst zelf al eens bedenken welke stijl je mooi vind van kleed, ik was dol op de kleedjes van linea raffaeli. het is er dan ook een van die collectie geworden een samenstelling van een top van de collectie van 2009 en een rok uit de collectie 2010.
ik heb ook enkele witte of creme kleurige jurken aangehad maar daar toonde ik precies 3x breder in dan ik al was en de lichte kleur was ook niet goed, ik toonde precies zo lijkbleek, ziekelijk zelfs.
ik heb nu een top met een echte eyecatcher ( de manier waarop het kleed rond mijn nek vastgaat) dit is zo opvallend dat je meer de neiging hebt om daar naar te kijken dan naar mijn borsten en middel.
ik weet niet van welke regio je bent maar ik ben in temse bij couture rachel geweest en ik heb daar een heel goede behandeling gekregen. een hele vriendelijke dame die er ook geen probleem van maakt dat je een maat meer hebt en je toch nog een goed gevoel doet geven.
ik moet nu nog wachten tot maart voor de eerste keer terug mijn maten te gaan laten nemen want ik ben nog volop aan het vermageren.
alvast veel plezier met je zoektocht, geniet ervan.

lesley
12/06/2010

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:04:39

hoi,

ik heb ook kledingmaat 48 en ze hebben mij in de bruidswinkel goed geholpen door te zeggen op wat ik allemaal moest letten.
je moet natuurlijk eerst zelf al eens bedenken welke stijl je mooi vind van kleed, ik was dol op de kleedjes van linea raffaeli. het is er dan ook een van die collectie geworden een samenstelling van een top van de collectie van 2009 en een rok uit de collectie 2010.
ik heb ook enkele witte of creme kleurige jurken aangehad maar daar toonde ik precies 3x breder in dan ik al was en de lichte kleur was ook niet goed, ik toonde precies zo lijkbleek, ziekelijk zelfs.
ik heb nu een top met een echte eyecatcher ( de manier waarop het kleed rond mijn nek vastgaat) dit is zo opvallend dat je meer de neiging hebt om daar naar te kijken dan naar mijn borsten en middel.
ik weet niet van welke regio je bent maar ik ben in temse bij couture rachel geweest en ik heb daar een heel goede behandeling gekregen. een hele vriendelijke dame die er ook geen probleem van maakt dat je een maat meer hebt en je toch nog een goed gevoel doet geven.
ik moet nu nog wachten tot maart voor de eerste keer terug mijn maten te gaan laten nemen want ik ben nog volop aan het vermageren.
alvast veel plezier met je zoektocht, geniet ervan.

lesley
12/06/2010

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:23:59

Hallo lesley,

Mercikes voor je antwoord..
Ik ben van ingelmunster,west vlaanderen.
Ik ga naar Scarpelinni gaan kijken voor mijn kleed,hebben ze ook grotere maten.
Ik ben ook niet van plan om wit te nemen van kleur weet zo al dat dat me niet gaat staan zie dat zo al als ik gewoon wit aandoe van kleren..
Ja ik denk dat dat he tprobleem is van mij,dat ik geen courrante maat heb en me nie goed op mijn gemak gaat voelen dat ik me bekeken ga voelen,maar die mevrouw was al zeer vriendelijk aan de telefoon en zei dat ze perfect helpen en dat dat geen probleem is voor maatje meer.
Welke kleur heb jij dan genomen van kleed?
Ja ik zie dat ook zo graag iets die rond je hals is,als me dat staat neem ik ook zoiets.

groetjes
2/7/2010

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:24:21

Hallo lesley,

Ik ben ook niet van plan om wit te nemen van kleur weet zo al dat dat me niet gaat staan zie dat zo al als ik gewoon wit aandoe van kleren..
Ja ik denk dat dat he tprobleem is van mij,dat ik geen courrante maat heb en me nie goed op mijn gemak gaat voelen dat ik me bekeken ga voelen,maar die mevrouw was al zeer vriendelijk aan de telefoon en zei dat ze perfect helpen en dat dat geen probleem is voor maatje meer.
Ja ik zie dat ook zo graag iets die rond je hals is,als me dat staat neem ik ook zoiets.

groetjes
2/7/2010

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:24:43

Hallo lesley,

groetjes
2/7/2010

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:25:05

Hallo lesley,

groetjes
2/7/2010

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-1-2010 15:25:28

Hallo lesley,

groetjes
2/7/2010

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-1-2010 16:07:55

heb, mijn top is wit met enkele lila accenten en mijn rok is lila.
ik vind dat ze van lr hele mooie kleren hebben en zeker omdat ze met 2 kleuren werken, ik vind dat mooier dan gewoon wit maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak

lesley

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-1-2010 18:30:07

Ik had ook 2 kleuren: ijsblauw en wit (ook LR). Dat 'brak' meer. Ik heb ook kleedjes aangehad in één kleur, maar dat was precies te veel stof... Het witte vlak was te groot...

Groetjes,

Véro

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-1-2010 21:31:24

Je moet naar het model van jurk kijken. Beter een jurk uit één stuk dan tweedelig. Je moet dan wel een jurk nemen die vlug genoeg breed uitloopt. Geen die pas onder je heupen breder gaat.
Schuine vouwpatronen slanken ook af.
Als je een grote buste hebt best geen strapless jurk nemen. Als je gaat zitten kan dit té zijn.

In vele winkels worden jurken in 2 delen aangeraden maar heb al bij 2 gezien dat dit hun buik net accentueerde. Bij 1 is er op het feest heel de avond gespeculeerd, zou ze terug zwanger zijn... Dit was dus niet het geval.

Ook die 'kraak'stoffen, die met metaal in verwerkt verbreden serieus.

Het merk Sincerity heeft een speciale collectie voor de grotere maten. De pasvormen zijn iets anders om de gebreken te verbergen.

groetjes, Carolina

Lindsay
28-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 8:47:01

Carolina heeft absoluut gelijk.

Ik heb met mijn maat 44-46 een jurk van sincerity. Deze loopt wijd uit vanaf op mijn buik. Dit is de perfecte plaats, ik heb last van een onderbuikje en dit camoufleert alles. En accentueert mijn taille. Ik heb wel strapless maar ik ga er een subtiele halter aan laten zetten dat ze net over de okselkwabbetjes gaan laten komen ;-)

Marita

Meld misbruik15-1-2010 10:57:32

Hallo Nathalie,
de enige tip die ik je kan geven, is ervoor te zorgen dat jij je goed voelt in de jurk die je kiest. Laat je niet overdonderen door je mama, zus, getuige of wie er ook meegaat. Er zijn zeker zeer mooie jurken voor een maatje 48 zodat je zal stralen op je trouwdag. Luister ook naar de mevrouw die je zal helpen ... zij spreekt uit ervaring. Maar nogmaals, jij moet het wauw-gevoel hebben!
Heel veel succes in je zoektocht!
Marita
(www.bruidsparadijs.be )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info