Terug naar overzicht
Hey Ines,Ik ben vorige week toevallig bij de Ville in turnhout al eens gaan kijken voor een trouwkostuum voor mijn vriend. In de solden was er niets, want vroeg dit ook. Maar ze gaven wel 10 procent korting op alle kostuums (ik denk dat dit alleen voor trouwers was). Wij hebben gisteren toevallig een kostuum voor mijn vriend gekocht bij wellens in herentals, daar was op enkele kostuums solden (maar niet meer in mijn vriend zijn maat). Nu hebben wij er één van hugo boss (red label) genomen (heel mooi gecentreerde modellen, omdat mijn vriend redelijk mager is)? En was voor het vestje+ broek maar 500 euro, dus is ook niet veel hé! Goed geholpen ook en toch wel veel keuze daar!groetjes ellen!
Dat van mijn ventje kwam daar van. 10% en het vermaken hebben wij gehad. Heel goeie service gehad. Zelfs toen ik moeilijk deed bij het vermaken; we hadden zijn kostuum laten vermaken maar aan de lengte van de vest hadden we niks laten doen. Toen alles klaar was en hij z'n kostuum nog eens aandeed vond ik die vest nu toch redelijk lang. Geen probleem, nog eens wat vermaakt. Wij hadden nen vent, ene van half in de 40. Kende echt wel z'n vak. We zijn er nog eens geweest gewoon voor een hemd, toen hadden we een vrouw. Da was wel wa minder. Die zou hem een hemd aangesmeerd hebben 2 maten te groot. Bij Wellens vind ik de verkoopsters vaak heel schijnheilig. Eerst loopt de siroop eraf en dan achter de rug. Amaai. Als ze dan nog niet het fatsoen hebben van te wachten met roddelen tot niemand het hoort?!?groetjes, Carolina
Wij gaan regelmatig bij de ville. Toen mijn schoonbroer trouwde had mijn vriend daar een broek gekocht van ice jeans. De knopen sprongen er al af, toen we nog niet in het gemeentehuis waren... We zijn toen in onze feestkledij naar de ville gegaan en die hebben het nog genaaid op de moment zelf!Vind ik nu wel eens een service!bij wellens ook niks dan goeie ervaringen. hier hebben ze meer keuze dan bij de villeEn idd de kostuums van boss zijn heel mooi en betaalbaarEn dat verkoopsters schijnheilig zijn, pffff, dat neem ik er tegenwoordig bij!!!
wij zijn er vrijdag nog geweest voor het kostuum van mijn vriend. Ook hele goeie service gehad, maar idd, geen solden op de kostuums.Maar trouwers krijgen 10% korting (zeker naar vragen als ze dat niet automatisch zouden verrekenen ;-) )mijn vriend heeft ook een Boss kostuum gekozen