Terug naar overzicht
Hallo Valerie,als je nog een trouwbus zoekt, kan je ook altijd eens op de site van Antique Auto gaan kijken. Er zijn zo'n 20-tal ceremoniebussen en de bussen rijden over heel België aan vaste prijzen bij de klant ter plaatse. De prijzen variëren van 530 tot 840 euro. De verplaatsing Merksem tot bij jullie en terug is gratis of inbegrepen in de basisprijs.Nog veel succes in je zoektocht!Marita(www.antique-auto.be )
Hey Valerie,Wij hebben onze bus besteld bij De Feestbus. Het contact is bij de bestelling heel goed verlopen, en nu zijn we druk aan het aftellen naar 12 juni!Groetjes,Wendy
HalloJa, ik heb daarnet ook mijn bevestigingsmailtje gestuurd om met De Feestbus te werken :)Vancat uit Roeselare had geen ceremoniebus meer vrij.Voor ceremoniemeesters zullen we samenwerken met Luc Boone uit Diksmuide.De planning begint zo wat zijn vorm te krijgen, de stress neemt al wat af :)GroetjesValerie
Hey,Wij hebben een bus vastgelegd bij Vancat. We hadden ook een offerte gevraagd aan Cloosterhof (Feestbus) maar dat was iets duurder.Het onthaal bij Vancat was heel familiaal en hartelijk. Hij heeft ons ook enkele namen van ceremoniemeesters doorgegeven, die intussen ook al vastligt!Een aanrader!GroetjesDelphine & Hendrik
Moest ik kunnen had ik waarschijnlijk ook Vancat genomen, maar als ze geen bus meer vrij hebben is het natuurlijk jammer.Ceremoniemeester is Luc Boone van ons.Hij was ook tevreden over De Feestbus.'k Heb toch weeral een paar taken kunnen afvinken :DGroetjes!