Terug naar overzicht
ik begrijp dat je kleed al genoeg heeft gekost, maar investeren in goede trouwschoenen lijkt me toch écht wel belangrijk... Als je schoen niet compleet past(halve maat, ene voet is ook altijd wat kleiner dan de andere) en je moet er dan een hele dag op lopen... wij zijn daarstraks naar Tsjari geweest in Breda, daar hebben ze heel wat bruidsschoenen voor een redelijke prijs (tussen 100 en 200 euro denk ik). Bijna alle schoenen in stof kunnen ze ook kleuren, en daarna ook nog donkerder(bauw,bruin,zwart,...) kleuren zodat je geen schoenen koopt voor 1 dag maar dat je ze anders ook aankan. Ik begrijp je standpunt, maar zou er toch echt serieus over nadenken voordat je zoiets beslist...
halloik heb zelf vorig weekend mijn schoenen gekocht en vind de prijs heel goed meevallen. Het zijn ook ivoorkleurige maat 39 en ze komen van bij Gabrielli in Roeselare. Ze hebben 102 euro gekost, dus dat valt goed mee. Misschien kun je daar eens gaan kijken? Ze hebben een heel uitgebreide collectie en er waren ook een aantal modellen aan 50 euro, waarschijnlijk laatste stuks of zo. Els29.05.2010
Nathaliemisschien eens kijken op e-bay ofzo?zelf ben ik dit weekend mijn schoenen gaan kopen bij Moernaut in Dendermonde. Héél vriendelijke mensen! en in de solden kreeg ik 10% korting ;-) ze kwamen op 130euro, en ik kan ze achteraf ook nog dragen of ze laten kleuren bij hen. Ik vond dit heel betaalbaar! Nog veel succes met jouw keuze...
Ik heb mijn schoenen in Nederland gekocht, via een website. Ik moet zegen het was spannend als ze wel degelijk gingen zijn, maar het is zeker zo.dit is de website:www.perfectdress.nl groetjes Lindsayps: zo kosten met verzendingskosten 72.5
Ik heb rainbow schoenen via deze mensen gekocht. Ik heb zelf altijd een 39, maar deze 39.5 zitten perfect. Ik vond het een risico om te bestellen maar 25€ vond ik het wel het proberen waard en ik heb er nog geen spijt van.http://link.marktplaats.nl/313490137