Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen ivoor 39

19-1-2010 19:40:36
Hallo
Ik trouw op 3 juli 2010. Ik heb ondertussen al een ivoorkleurig kleed gekocht en ben nu op zoek naar bijpassende trouwschoenen. Het kleed koste al meer dan genoeg, dus zoek ik iemand die haar trouwschoenen, in ivoorkleur en maat 39, wil doorverkopen.
Bedankt!

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 813

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik19-1-2010 21:42:34

ik begrijp dat je kleed al genoeg heeft gekost, maar investeren in goede trouwschoenen lijkt me toch écht wel belangrijk... Als je schoen niet compleet past(halve maat, ene voet is ook altijd wat kleiner dan de andere) en je moet er dan een hele dag op lopen...
wij zijn daarstraks naar Tsjari geweest in Breda, daar hebben ze heel wat bruidsschoenen voor een redelijke prijs (tussen 100 en 200 euro denk ik). Bijna alle schoenen in stof kunnen ze ook kleuren, en daarna ook nog donkerder(bauw,bruin,zwart,...) kleuren zodat je geen schoenen koopt voor 1 dag maar dat je ze anders ook aankan. Ik begrijp je standpunt, maar zou er toch echt serieus over nadenken voordat je zoiets beslist...

Els
29-5-2010
 Meld misbruik20-1-2010 9:01:35

hallo

ik heb zelf vorig weekend mijn schoenen gekocht en vind de prijs heel goed meevallen. Het zijn ook ivoorkleurige maat 39 en ze komen van bij Gabrielli in Roeselare. Ze hebben 102 euro gekost, dus dat valt goed mee. Misschien kun je daar eens gaan kijken? Ze hebben een heel uitgebreide collectie en er waren ook een aantal modellen aan 50 euro, waarschijnlijk laatste stuks of zo.

Els
29.05.2010

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik20-1-2010 9:42:15

Nathalie

misschien eens kijken op e-bay ofzo?
zelf ben ik dit weekend mijn schoenen gaan kopen bij Moernaut in Dendermonde. Héél vriendelijke mensen! en in de solden kreeg ik 10% korting ;-) ze kwamen op 130euro, en ik kan ze achteraf ook nog dragen of ze laten kleuren bij hen.
Ik vond dit heel betaalbaar!

Nog veel succes met jouw keuze...

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik20-1-2010 10:41:19

Ik heb mijn schoenen in Nederland gekocht, via een website. Ik moet zegen het was spannend als ze wel degelijk gingen zijn, maar het is zeker zo.

dit is de website:www.perfectdress.nl

groetjes Lindsay
ps: zo kosten met verzendingskosten 72.5

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik20-1-2010 21:00:03

Ik heb rainbow schoenen via deze mensen gekocht. Ik heb zelf altijd een 39, maar deze 39.5 zitten perfect. Ik vond het een risico om te bestellen maar 25€ vond ik het wel het proberen waard en ik heb er nog geen spijt van.

http://link.marktplaats.nl/313490137

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...