Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijksreis is eindelijk gekozen.

21-1-2010 11:47:08
Gisteren is de beslissing gevallen.
We gaan op huwelijksreis naar Bali.
Eerst 2 dagen aan het strand liggen, dan vier dagen rondreis en afsluiten met 6 dagen strandvakantie.
Het hotel is Puri Santrian geworden.
Een viersterrenhotel in Sanur. We hebben de Santrian CLub geboekt met extra voordelen.
JOEPIE!
Wie van jullie gaat er nog naar Bali en naar welk hotel?

Nathalie
17/07/2010

Nathalie
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 735

Channa
30-10-2011
 Meld misbruik21-1-2010 12:30:39

Ik denk dat iedereen naar Bali gaat op huwelijksreis.
Sjance dat smaken verschillen want mij zegt het absoluut niets.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2010 13:10:50

@ channa... dan weet je niet wat je mist : )

Wij zijn getrouwd op bali in ubud. Hotel de royal pita maha en daarna naar seminyak in de samaya

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:21:13

Bali zegt ons ook niets. Wij gaan een weekje op cruise naar de Noorse fjorden.

Kathleen

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik21-1-2010 13:49:01

Ik hoop dat je het fijn gaat vinden daar.
Wij hebben Bali gecombineerd met Java (eigenlijk wilden we Java en Sulawesi doen, maar hier was er te weinig tijd voor)
Ik vond Bali de hel op aarde... Ok, je kan er best wel lekker eten, en leuke wandelingen maken maar vond de tempels en andere bezienswaardigheden echt de moeite niet. Tevens vonden we het zo gefocust op toerisme zelfs op de kalmere plekken. Sanur en andere kuststreken hebben we gemeden.
Vind het heel vreemd dat iedereen Bali als de droombestemming ziet terwijl Thailand, Sri Lanka toch ook super bestemmingen zijn.
Geef mij maar Cambodja, Vietnam,...

Enfin, ik hoop echt dat je het daar leuk vind.
Ubud is wel aangenaam en daar vind je heel leuke musea en lekkere restaurantjes.

veel plezier, groetjes ellen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2010 15:56:18

de hel op aarde????

Sorry, maar ik vond vb het hotel in ubud het paradijs op aarde... zo'n mooi uitzicht!!

En best wel lekker eten? Ben je vb bij mosaic geweest? La lucciola?
Zo lekker kan je hier in belgie in de meeste restaurants niet eten.

Nee nathalie, laat je vooral niet afschrikken... ik heb al veel mooie reizen gemaakt, maar Bali is toch wel echt de topper tot hier toe

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik22-1-2010 11:07:24

Hej Nathalie,

klinkt misschien grof, maar ik vind sommige commentaren hier op het forum (niet alleen bij dit topic) over koppels hun huwelijksreis ook grof, hier komt wat ik wil zeggen:

Iedereen ziet zijn droombestemming, zijn huwelijksreis anders, de ene wil rondtrekken met een rugzak, de ander wil een weekje naar de belgische kust, nog iemand anders wil liever 2 weken aan het zwembad gaan liggen in turkije ... en andere mensen zien Bali als een drommbestemming voor hun huwelijksreis vanwege de prachtige combinatie tussen cultuur, natuur, sport en ontspanning

ik vind niet dat iemand het recht heeft om een andere zijn droombestemming af te kraken met commentaren zoals "Bali is de hel", of "wat valt er daar nou te zien"
des goûts et des couleurs on ne discute pas!

Ik zou zeggen als je naar Bali wilt op huwelijksreis doe gerust en geniet ervan, dat zullen wij trouwens ook doen deze zomer en het word onze verste reis ooit maar een die we nooit zullen vergeten!

Alvast veel plezier en een fantastisch huwelijk toegewenst.

groeten
eva
10/07/10

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik22-1-2010 11:38:42

@Eva,
aan de reactie van anderen stoor ik me absoluut niet. Zij die het meestal afbreken weten vaak nog niet eens waar het ligt of wat er te zien is.
Gelukkig hebben we allemaal andere voorkeuren.
Stel je voor dat anders iedereen met mijn ventje wilde trouwen :-)

Nathalie
17/07/2010

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik23-1-2010 12:14:31

Goed gezegd Eva! Ben het er helemaal mee eens.

@Nathalie, geloof dat ik jou mijn programma al gemaid hebt he. Ook Bali dus, jeej, kijk er echt naar uit!

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik23-1-2010 13:24:12

@Hannelore,

inderdaad,dat was ik.
Zag er ook echt geweldig uit.

Channa
30-10-2011
 Meld misbruik25-1-2010 7:47:10

@ Eva: Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en aangezien dit een forum is, mag iedereen hier zeggen wat hij wil

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums