TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristelle
|
26-1-2010 20:33:41
Ik heb geen ervaring met Aziexport maar wel met ebay jurkjes, komen ook uit azie en zijn heel mooi, goed afgewerkt en niet duur. Moet je daar eens kijken, super veel keuze.
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
26-1-2010 20:42:30
Ik ken iemand die een jurk via ebay had besteld en die was echt afgrijselijk, hij was in plaats van met wit afgewerkt, met paars en blauw afgewerkt, en hij klopte helemaal niet van proporties, echt een ramp!
Als je een goedkoop kleedje wil, zoek dan liever een tweedehands of ga naar een outletshop, daar ben je zekerder van!
|
|
An
26-3-2010
|
27-1-2010 7:59:45
Hoi, toen ik een jurk zocht (heb er ééntje 2ehands gekocht) stond er op de site 2e hands en kapaza een bericht van een meisje die een jurk had besteld via azieexport en die jurk leek nog niet van ver op de jurk waarop ze was nagemaakt... Er stonden ook foto's bij om te bewijzen en het was eerder een 'petattenzak' dan een trouwjurk!! Ik heb gekozen vooe een 2e handsjurk omdat ik ook geen fortuin wou uitgeven voor 1 dag, en heb er eentje gevonden die past als gegoten en in perfecte staat!! En dan weet je zeker wat je koopt...
Veel succes nog verder!! An 26/3/2010
|
|
evy
1-3-2009
|
27-1-2010 8:52:10
Van aziexport heb ik ook al veel negatiefs gelezen. Als je iets budgetvriendelijk wil kan je misschien naar een Turkse bruidswinkel gaan? Ik ben van Turnhout, maar haalde mijn kleed ook in Heusden-Zolder. Mijn kleed kostte, ganse totaal, amper 750€.
Veel succes!
|
|
Cindy
6-8-2010
|
27-1-2010 10:37:40
Toch even een positieve reactie :-) Ik heb mijn kleedje via lightinthebox besteld en het is schitterend. Ga er vast en zeker ook casual jurkjes bestellen want ben er heel tevreden van. enorm goede kwaliteit trouwens.
|
|
vanessa
3-12-2010
|
27-1-2010 12:46:19
hoi,
ik heb men kleed via ebay besteld uit azie en dat naar een model van rembo styling en moet zeggen ben heel tevreden van de jurk heet me maar 85euro gekost en niemand die dat weet
gr
|
|
Carmen
20-10-2010
|
27-1-2010 21:15:15
Hey,
Ik laat mijn kleed maken. Het is wel een vriendin van mij die het maakt. Zij vraagt zelf 230 voor het maken, proefjurk in baalkatoen, .... Deze week zijn we samen stoffen gaan kopen en die kosten mij 233 euro. Nog enkele afwerkdingetjes moeten nog aangekocht worden. Dus mss kan ik aanraden om je jurk te laten maken door een naaister? Ik had nu wel het geluk dat ik iemand ken.
groetjes
Carmen 20/10/2010
|
|
Veerle
|
27-1-2010 21:18:28
hey,
Als je een goedkope jurk wil, kan je idd best tweedehands kopen... ik wil graag mijn jurk verkopen, maat 38/40, ivoorkleurig, van wilde zijde, eventueel met bijpassende hoed, prijs bespreekbaar en echt niet duur...
indien geïnteresseerd, of je wil een foto zien, laat maar horen op vlinderklepje@gmail.com
groetjes Veerle
|
|
kimberly
22-9-2011
|
22-2-2010 23:31:22
Hoi Ik heb bij AZIEXPORT mijn trouwjurk laten maken. ik ben gisteren mijn kleedje gaan afhalen en ben al super tevrenden! Ik heb totaal 399eur betaalde voor uw trouwjurk incl. een sluier en een stola. Zeker aan te raden. Gr
|
|
kimberly
22-9-2011
|
22-2-2010 23:32:14
Hoi Ik heb bij AZIEXPORT mijn trouwjurk laten maken. ik ben gisteren mijn kleedje gaan afhalen en ben al super tevrenden! Ik heb totaal 399eur betaalde voor uw trouwjurk incl. een sluier en een stola. Zeker aan te raden. Gr
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|