TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristelle
|
26-1-2010 20:33:41
Ik heb geen ervaring met Aziexport maar wel met ebay jurkjes, komen ook uit azie en zijn heel mooi, goed afgewerkt en niet duur. Moet je daar eens kijken, super veel keuze.
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
26-1-2010 20:42:30
Ik ken iemand die een jurk via ebay had besteld en die was echt afgrijselijk, hij was in plaats van met wit afgewerkt, met paars en blauw afgewerkt, en hij klopte helemaal niet van proporties, echt een ramp!
Als je een goedkoop kleedje wil, zoek dan liever een tweedehands of ga naar een outletshop, daar ben je zekerder van!
|
|
An
26-3-2010
|
27-1-2010 7:59:45
Hoi, toen ik een jurk zocht (heb er ééntje 2ehands gekocht) stond er op de site 2e hands en kapaza een bericht van een meisje die een jurk had besteld via azieexport en die jurk leek nog niet van ver op de jurk waarop ze was nagemaakt... Er stonden ook foto's bij om te bewijzen en het was eerder een 'petattenzak' dan een trouwjurk!! Ik heb gekozen vooe een 2e handsjurk omdat ik ook geen fortuin wou uitgeven voor 1 dag, en heb er eentje gevonden die past als gegoten en in perfecte staat!! En dan weet je zeker wat je koopt...
Veel succes nog verder!! An 26/3/2010
|
|
evy
1-3-2009
|
27-1-2010 8:52:10
Van aziexport heb ik ook al veel negatiefs gelezen. Als je iets budgetvriendelijk wil kan je misschien naar een Turkse bruidswinkel gaan? Ik ben van Turnhout, maar haalde mijn kleed ook in Heusden-Zolder. Mijn kleed kostte, ganse totaal, amper 750€.
Veel succes!
|
|
Cindy
6-8-2010
|
27-1-2010 10:37:40
Toch even een positieve reactie :-) Ik heb mijn kleedje via lightinthebox besteld en het is schitterend. Ga er vast en zeker ook casual jurkjes bestellen want ben er heel tevreden van. enorm goede kwaliteit trouwens.
|
|
vanessa
3-12-2010
|
27-1-2010 12:46:19
hoi,