Terug naar overzicht
Dag Marijke,Wij werken ook met een traiteur in een feestzaal en hij verzorgt ook onze tafellinnen enz. Ik kan je zeggen dat de prijs van de traiteur niet veel goedkoper is dan in een feestzaal. Je spaart daar wel veel uit op je drank, want in een feestzaal profiteren ze daar wel van. Uiteraard moet je er de prijs van je zaal ook bij tellen hé. Maar ik weet dat de architect ook niet echt goedkoop is hé. Wij dachten onze feest daar ook te doen, maar als we dan alles eens uitrekende kwamen we niet goedkoper uit dan een feestzaal. Ik zou zeggen schrijf enkele traiteurs aan en bekijk de prijzen. En zeker ook vragen of de zaal zelf geen stopselgeld enz wilt e voor u wijn.Veel succes!GroetjesLeen
Leuk en mooi interieur maar onbetaalbaar (ong. 1.700 euro, alleen voor de huur). Heb je wel plastic (!) stoelen er bij.Wij trouwen in het Brouwershof te Affligem. Gelijkaardig interieur, ook feestschuur, maar dan wel origineel en authentiek.Prijzen zjn er heel interessant inzake menu's. Dranken zelfs aan groothandelsprijzen, eigen wijnen mogen er meegebracht worden zonder kurkrecht ... Zou ook zeker daar eens mijn licht opsteken Veel succes nog !mvg
Beste PetraBedankt voor de tip! We hadden ook al het gevoel dat het alles bij elkaar behoorlijk duur kan uitvallen. Ik heb gaan zoeken naar t Brouwershof, maar vind er geen site van. Kan je die effe doorgeven anders?Bedankt!
Hey Marijke en Petra,Ik plaatste het eerste berichtje hier en wou toch even zeggen dat onze feest ook doorgaat in t Brouwershof op 11 september. Als dit nu eens niet toevallig is. Hihi T Brouwershof heeft geen website, je moet echt een afspraak maken om eens te weten hoe het eruit ziet. Maar het is echt een enorme aanrader, zeker qua prijs.Ik kan je wel de gegevens doorspelen t brouwershof, Brusselbaan 76 - 78, 1790 Affligem - Hekelgem 053/66.89.31Veel succes ermee!