Terug naar overzicht
Dag Ines,Ik hou ook absoluut niet van al die tierlantijntjes en ben ook op zoek naar iets strak en modern. Na lang zoeken dan maar een afspraak gemaakt met een drukker (wij zijn van Brugge), heb min of meer een ontwerp in mijn hoofd en zal vragen of zij dat op papier kunnen ontwerpen. Ik wil echt iets naar mn gedacht, maar mag wel iets meer kosten hé.
hoi hoi ik ben ook van balen en heb mijn uitnodigingen gaan bestellen bij jamar in ham niet duur en niet teveel prullekes eraan;groetjes
Je moet eens een kijkje nemen op de website cartarosa. Dat is een bedrijf in Brasschaat die kaartjes ontwerpen en drukken. Zeer originele dingen. Bovendien kan je de standaardontwerpen laten aanpassen of zelf iets laten ontwerpen. Wij hebben hen ingeschakeld voor de geboortekaartjes van onze kinderen (Babygrafix.be maar hetzelfde bedrijf). Bij de oudste hebben we een bestaand kaartje laten aanpassen en bij de tweeling hebben we hen iets laten ontwerpen na een briefing door ons (gewoon via mail). Telkens 100% succesvol!. Je krijgt een proef via mail en als je wil, krijg je ook een proef op papier.
Ines,kijk eens op www.kaartenboon.be . Dat zijn mensen die in Balen wonen en allerlei kaartjes ontwerpen.Grtjs, Stien
Wil er misschien iemand hun uitnodiging doormailen? We zijn ook op zoek naar een strakke uitnodiging! htrouw2010@hotmail.com groetjes