Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel op voorhand uitnodiging bevestigen?

31-1-2010 8:50:33
Lieve mede-bruidjes,

Alles komt dichterbij, dus ook het kiezen van de uitnodiging! Wij zitten met een klein dilemma... Hoeveel tijd op voorhand geven jullie de gasten de tijd om te bevestigen als ze aanwezig gaan zijn? Het zal waarschijnlijk afhankelijk zijn van vanalle factoren. Maar ik zou toch graag op voorhand m'n decoratie gaan kiezen voor op de tafels en dan is het toch noodzakelijk om het aantal gasten te weten... Dus hierbij DE vraag: hoeveel tijd geven jullie de gasten om te bevestigen?

Nattie
...nog 139 dagen te gaan!

Nathalie
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2317

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:51:04

Wij trouwen op 7augustus, gaan de uitnodigingen half mei versturen en waarschijnlijk zetten we 10juli als uiterste antwoorddatum. Mss beetje lang maar we doen dit vooral owv de vakantieperiode die dan voor de deur staat.

Naomi

Meld misbruik31-1-2010 10:53:44

Hallo,

Wij trouwen op 29 mei en gaan onze uitnodigingen al versturen begin maart.Omdat we zeer veel mensen uitnodigen en niet weten of iedereen komt, sturen we het veel vroeger! Tegen 15 april moeten we telefonisch van iedereen een antwoord krijgen, zodat we met alles rekening kunnen houden.

Veel succes!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik31-1-2010 11:03:55

wij trouwen 30 juli, onze uitnodigingen ga ik versturen in april. en ik vraag om te bevestigen voor 15 juni. grtzxx

monica
22-5-2010
 Meld misbruik31-1-2010 11:44:28

amai, niemand die hier rekening houdt met die 'zogezegde termijn' van 6 weken op voorhand de uitnodigingen versturen..
jullie vragen bijna allemaal al 6 weken op voorhand ten laatste te verwittigen!
Ik denk dat ik mijn 6 weken ook wat ga uitrekken :-)
wij trouwen 22 mei, ik was van plan (omdat het zo hoort bij ons in de familie) enkele tantes en nonkels face to face uit te nodigen, kweet het beetje oude stempel..
en dat zo rond 15 maart. Een dan 8 weken (22 maart) alle uitnodigingen te versturen met de vraag om voor 22 april (dan hebbenz e een maand) te verwittigen.
lijkt dit dan te weinig tijd?

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik31-1-2010 11:58:05

Hey,
Ga er ook maar gerust van uit dan veel mensen niet zullen bevestigen.
Ofwel gaan ze ervan uit de je zowieso weet dat ze komen, ofwel vergeten (is vervelend, maar niet iedereen is zo met trouw bezig als jijzelf)
Ik heb redelijk veel mensen nog moeten opbellen...
Ik ben nogal een stressbeest en heb het graag piekfijn in orde. Wij hebben bijna iedereen persoonlijk onze uitnodiging gebracht en die zegden allemaal, jaja, wij komen...
Maar nadien niet meer bevestigd dus da gaf wat stress bij mij...
:-)

Groetjes ellen

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik31-1-2010 13:13:43

Wij trouwen op 29 mei, zullen onze uitnodigingen in maart versturen, met de vraag om voor 1 mei te bevestigen! :)

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik31-1-2010 13:34:42

Hey
wij trouwen 22 mei en ik verstuur de uitnodigingen midden maart met de vraag om voor 25 april te bevestigen.
Blijkbaar moet je er zelf nog veel opbellen en daar heb ik dan nog weekje de tijd voor om op 1 mei dan te weten wie er allemaal aanwezig zal zijn.
Dat is dan 3 weken voor de trouw.

groetjes
Kathleen

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik31-1-2010 13:47:30

Hey,

wij trouwen 24 juli, hopen tegen communie-/doopfeesten -midden en eind mei- de uitnodigingen te hebben. Daar kans groot is dat 't niet-genormaliseerde formaten zijn voor De Post, kan ik dan erg drukken op portkosten.

Die bevestiging zetten wij vrij laat, nl. op de eerste week van juli. Daarmee hebben we nog genoeg tijd om de achterblijvenden te bellen en 't exacte getal door te geven aan feestzaal en traiteur (twee weken op voorhand). Van meesten weet ik toch al dat ze komen, nagenoeg heel mijn familie komt en meeste vrienden ook al bevestigd nog voor uitnodiging er was, dus hier ga'k er ni zo over stressen.

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik31-1-2010 14:54:55

Wij sturen onze uitnodigingen ook echt 6 weken voor de trouw, is echt ruim genoeg hoor! Wij trouwen 17 april, geven of sturen ze begin maart op, en vragen om ons iets te laten weten voor 28 maart.
We moeten aan onze zaal pas 10 april het juiste aantal doorgeven.

Lynn
27-3-2010
 Meld misbruik31-1-2010 19:15:24

Wij trouwen op 27 maart, en op de uitnodigingen hebben we geschreven om toch nog iets te laten weten voor 22 februari, dus toch nog een dikke maand op voorhand.

Verder waren we heel vroeg met onze uitnodigingen uit te delen, van begin januari al.
Vermits dat ik in ploegen werk en toch mijn collega's wou uitnodigen. Zodat ze er allemaal van op de hoogte zijn en toch nog verlof voor kunnen aanvragen.

Sofie

Meld misbruik1-2-2010 21:39:10

Wij trouwen 15/05/10 en geven de tijd tot 25/04/10 om te antwoorden. Hangt er vanaf hoeveel tijd de feestzaal wil op voorhand

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info