TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hannelore
7-8-2010
|
31-1-2010 10:51:04
Wij trouwen op 7augustus, gaan de uitnodigingen half mei versturen en waarschijnlijk zetten we 10juli als uiterste antwoorddatum. Mss beetje lang maar we doen dit vooral owv de vakantieperiode die dan voor de deur staat.
|
|
Naomi
|
31-1-2010 10:53:44
Hallo,
Wij trouwen op 29 mei en gaan onze uitnodigingen al versturen begin maart.Omdat we zeer veel mensen uitnodigen en niet weten of iedereen komt, sturen we het veel vroeger! Tegen 15 april moeten we telefonisch van iedereen een antwoord krijgen, zodat we met alles rekening kunnen houden.
Veel succes!
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
31-1-2010 11:03:55
wij trouwen 30 juli, onze uitnodigingen ga ik versturen in april. en ik vraag om te bevestigen voor 15 juni. grtzxx
|
|
monica
22-5-2010
|
31-1-2010 11:44:28
amai, niemand die hier rekening houdt met die 'zogezegde termijn' van 6 weken op voorhand de uitnodigingen versturen.. jullie vragen bijna allemaal al 6 weken op voorhand ten laatste te verwittigen! Ik denk dat ik mijn 6 weken ook wat ga uitrekken :-) wij trouwen 22 mei, ik was van plan (omdat het zo hoort bij ons in de familie) enkele tantes en nonkels face to face uit te nodigen, kweet het beetje oude stempel.. en dat zo rond 15 maart. Een dan 8 weken (22 maart) alle uitnodigingen te versturen met de vraag om voor 22 april (dan hebbenz e een maand) te verwittigen. lijkt dit dan te weinig tijd?
|
|
ellen
4-7-2009
|
31-1-2010 11:58:05
Hey, Ga er ook maar gerust van uit dan veel mensen niet zullen bevestigen. Ofwel gaan ze ervan uit de je zowieso weet dat ze komen, ofwel vergeten (is vervelend, maar niet iedereen is zo met trouw bezig als jijzelf) Ik heb redelijk veel mensen nog moeten opbellen... Ik ben nogal een stressbeest en heb het graag piekfijn in orde. Wij hebben bijna iedereen persoonlijk onze uitnodiging gebracht en die zegden allemaal, jaja, wij komen... Maar nadien niet meer bevestigd dus da gaf wat stress bij mij... :-)
Groetjes ellen
|
|
Karmen
29-5-2010
|
31-1-2010 13:13:43
Wij trouwen op 29 mei, zullen onze uitnodigingen in maart versturen, met de vraag om voor 1 mei te bevestigen! :)
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
31-1-2010 13:34:42
Hey wij trouwen 22 mei en ik verstuur de uitnodigingen midden maart met de vraag om voor 25 april te bevestigen. Blijkbaar moet je er zelf nog veel opbellen en daar heb ik dan nog weekje de tijd voor om op 1 mei dan te weten wie er allemaal aanwezig zal zijn. Dat is dan 3 weken voor de trouw.
groetjes Kathleen
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
31-1-2010 13:47:30
Hey,
wij trouwen 24 juli, hopen tegen communie-/doopfeesten -midden en eind mei- de uitnodigingen te hebben. Daar kans groot is dat 't niet-genormaliseerde formaten zijn voor De Post, kan ik dan erg drukken op portkosten.
Die bevestiging zetten wij vrij laat, nl. op de eerste week van juli. Daarmee hebben we nog genoeg tijd om de achterblijvenden te bellen en 't exacte getal door te geven aan feestzaal en traiteur (twee weken op voorhand). Van meesten weet ik toch al dat ze komen, nagenoeg heel mijn familie komt en meeste vrienden ook al bevestigd nog voor uitnodiging er was, dus hier ga'k er ni zo over stressen.
|
|
Evi
17-4-2010
|
31-1-2010 14:54:55
Wij sturen onze uitnodigingen ook echt 6 weken voor de trouw, is echt ruim genoeg hoor! Wij trouwen 17 april, geven of sturen ze begin maart op, en vragen om ons iets te laten weten voor 28 maart. We moeten aan onze zaal pas 10 april het juiste aantal doorgeven.
|
|
Lynn
27-3-2010
|
31-1-2010 19:15:24
Wij trouwen op 27 maart, en op de uitnodigingen hebben we geschreven om toch nog iets te laten weten voor 22 februari, dus toch nog een dikke maand op voorhand.
Verder waren we heel vroeg met onze uitnodigingen uit te delen, van begin januari al. Vermits dat ik in ploegen werk en toch mijn collega's wou uitnodigen. Zodat ze er allemaal van op de hoogte zijn en toch nog verlof voor kunnen aanvragen.
|
|
Sofie
|
1-2-2010 21:39:10
Wij trouwen 15/05/10 en geven de tijd tot 25/04/10 om te antwoorden. Hangt er vanaf hoeveel tijd de feestzaal wil op voorhand
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|