Terug naar overzicht
Hey Kelly,Wij dachten hetzelfde !Wij hebben uiteindelijk besloten om een Weense Wals te doen. Ik heb een echt prinsessekleed, dus dat vraagt wat oefenen en plannen. Wij nemen lessen bij Davy Brochatus (diene van sterren op de dansvloer). We beginnen volgende maand :)Hij kost iets meer, maar zijn ideeen zijn wel orgineel en je bent zeker om iets unieks te hebben.TINA1.5.2010
Ik heb altijd gezegd: My first, my everything van Barry White. Wij zijn al een koppel sinds we nog tieners waren en dit past daar perfect bij. Maar ik moet ook nog iemand zoeken om een klein disco-dansje aan te leren
wij zijn begonnen met tango-dansen. De uitbaters van onze zaal (zone 21 in Pelleberg) zijn fervente tango-dansers en geven ook les. Toen zij hun lievelingsliedje lieten horen waren we direct verkocht. Sinds een maand zijn we begonnen en het is superleuk! Ik ga wel mijn kleed moeten omhoog spelden want anders zit ik met mijn hakken vast in mijn kleed :-)
de meeste dansscholen bieden dat wel aan hoor. Als je eens informeert bij een dansschool in je buurt zou dat geen probleem moeten zijn. Je moet rekenen op een 40€ per uur, meestal wordt er een choreografie uitgewerkt op jullie lievelingslied, het is wel aan te raden vooraf al een cursus te volgen met zijn tweetjes...Groetje!