Terug naar overzicht
hallo,- ceremonie roger (hier werk ik mee)- sima tours- the londen ceremony bus (kapellen)- bruidsparadijs (merksem)- feestbus tieltDit zijn enkele bedrijven die ik had gevonden. maar mijn keuze was dan ook snel gemaakt. Ceremonie roger is de goedkoopste van vele offertes !groetjes
Via onze ceremoniemeester een bus gehoord van ceremonie roger. De goedkoopste en heel vriendelijk (heb mijn chauffeur op de trouwbeurs zelfs kunnen vastleggen).
Al heel erg bedankt, wij zijn van regio Willebroek. Nog tips zijn welkom!
Wij zijn bij Retro (www.retro.be ) een old-timerbus gaan huren. Hun kantoor is in Aartselaar en de garage in Hoboken. We zijn zelf van Breendonk. Super sympatieke mensen en de prijzen vallen heel goed mee. Wel niet te lang wachten want onze eerste twee keuzes waren al weg en dat acht maand voor onze trouw!!groetjes,Sylvie
Hoever is het rijden naar de feestzaal?Wij hadden een uurtje te overbruggen, daarom zijn we met de VIP-lounge van St Kathelijne-Waver gegaan: loungbar en bus inéén! Er konden 25 personen mee bij ons. Ze waren vorige zomer ook een dubbeldekker aan het verbouwen, voor 50 personen geloof ik.