Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodigingen

4-2-2010 9:05:23
Hallo, wou es weten of er iemand een dress code vermeldt op de uitnodiging?

LINSY
21-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1141

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 9:19:38

hey, wij vermelden bij de receptie stadskledij en bij het avondfeest avondkledij.

groetjes
K.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 9:28:27

Linsy,

Wij vermelden : stadskledij, dress te impress !

Groetjes,

TINA
1.5.10

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik4-2-2010 9:30:38

Heykes,

Wij vermelden : stadskledij

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik4-2-2010 9:30:39

Heykes,

Wij vermelden : stadskledij

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik4-2-2010 9:52:41

Wij vermelden enkel op het avondfeest stadskledij gewenst.
Als je avondkledij zegt, dan verwacht je dat je gasten in het lang komen?

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 10:15:34

@Evi : wel dat vonden wij nu zo moeilijk.
Ik vind niet dat je aan iedereen kan vragen om in het lang te komen. Familie, tot daar aan toe, maar vrienden enzo kan je toch niet verplichten een avondkleed te gaan kopen !
Daarom hebben wij stadskledij gezet. De vermelding erbij "dress te impress" is bedoelt om de feestelijke toets enin te steken. Wat glamour mag gerust op stadskledij, want anders kan het een saaie bedoeling worden.

Succes !

TINA

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik4-2-2010 10:35:11

Wij gaan stadskledij vermelden. Wij willen dat iedereen deftig is maar geen smokings ed. Hopelijk is stadskledij duidelijk dan voor iedereen:s

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik4-2-2010 12:50:52

Linsy

wij hebben 'casual chic with a touch of turquoise' erop gezet. Dit om niet iedereen te verplichten om in kostuum of deux-pieces te komen. Maar een beetje opgekleed mag wel vinden we! de touch of turquoise zorgt voor een leuke toets, maakt dat meteen iedereen een beetje betrokken is. En zal een mooi effect geven denk ik!

Succes

Ines
2-7-2010
 Meld misbruik4-2-2010 13:14:35

Hallo, Wij vermelden niets... Ik ben ervan overtuigd dat iedereen wel mooi voor de dag zal komen.

Ines
2-7-2010
 Meld misbruik4-2-2010 13:14:36

Hallo, Wij vermelden niets... Ik ben ervan overtuigd dat iedereen wel mooi voor de dag zal komen.

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik4-2-2010 14:16:53

Dag Linsy,

Bij ons komt op de dresscode voor de receptie "stadskledij" of "casual chic", we zijn er nog niet helemaal uit. En voor het avondfeest "glamoureuze jaren 30-40 chicago maffia stijl". We gaan zeker nietmand verplichten iets nieuws te kopen, maar je hebt eigenlijk maar heel weinig nodig voor dit thema :-)

Eva

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik4-2-2010 14:39:22

Is het niet dress TO impress? Even voor je dat op het kaartje zet... ;-)

Wij zetten geen dresscode, vind dat zelf heel vervelend als ik niet mag kiezen wat ik aantrek, dus wil dat andere mensen ook niet "aandoen". Misschien dat we er alleen iets opzetten van "geen zwart" ofzo...

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 16:16:49

Ja, 2 x dezelfde typefout ... zucht, 't mijn dag niet.

Op het kaartje staat wel degelijk "dress to impress".

TINA

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 17:01:20

avondkledij hoeft toch niet lang te zijn, dan spreek je eerder over suitekledij. Of ben ik daar verkeerd in. Ik wil gewoon niet dat ze daar in jeans staan.

Dress to impress is ook wel leuk :o)

LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik4-2-2010 17:18:16

Bedankt voor de vele reacties!
Ik weet het nie zo goed...wil echt niet dat er daar iemand in jeans verschijnt en wil ook niet eisen dat ze in smoking zijn(alhoewel ik dit heel leuk zou vinden...).Dress to impress is eigenlijk wel een leuke verwijzing.Heeft er iemand bv.feestelijk als dresscode of is dit te gewoon?

Truus
29-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 17:56:41

Wij vermelden niets. Iedereen is vrij te dragen wat hij wil.
Als iemand in zijn jeans wil komen, dan heb ik daar geen problemen mee!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik4-2-2010 19:16:11

Anders zet je toch gewoon iets van: "graag feestelijke kledij" ofzo? Is niet heel specifiek, en iedereen heeft wel iets feestelijks in de kast hangen, dus hoeft niet perse iets nieuws te gaan kopen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info