Terug naar overzicht
mss eens gaan kijken bij leonidas, daar hebben ze da ook , van die doosjes.
hey,bij leonidas hebben ze die. maar wel vrij prijzig hoor.
Hallo,Hoe zou je het thema dan uitwerken? Ben wel benieuwd.Groetjes,
Dag, Moet het een doosje zijn?Ik heb eens gezien een klein doorzichtig hartje met chocolatjes er in. Misschien ook ideetje?kijk eens op doopsuikereiland.beGroetjes Frida
@BenedikteWe zouden iedere tafel een naam van een praline geven. Aan de hand van de pralines, die de gasten zouden krijgen bij het toekomen, wordt hun tafel toegewezen. Dit zou dan ook dienst doen als bedanking.
wij hebben een mini doosje gegevenje kan het gewoon bij leonidas halen, ze staan ook op hun site
was trouwens groot succeszaten wel 5 pralines inje kan er ook laten maken met jullie namen opin turnhout bij pas doen ze datik heb dat pas laten maken voor opening van een winkel
Bedankt voor de tip! Ik vind het heel origineel en aangezien wij ook 2 chocoladeliefhebbers zijn, zie ik ons dit ook wel doen. Zal een beetje van de prijs van de pralines afhangen.Groetjes
Neem anders ook eens een kijkje op www.bedankjes.nl , ben nu wel niet zeker of ze daar ook chocolade op verkopen. Je kunt ook zeker eens kijken op www.yoursurprise.com groetjes en succes!
Vrienden van ons hadden ook een doosje voor iedereen met 2 pralines, één met een foto van hem als kind en één met een foto van haar als kind, je kan dit regelen via een chocolatier of winkeltjes die geboortesuiker verkopen...
die persoonlijke m&m s zijn ook wel leuk als je in het chocolade thema zit
Hallo, Kijk eens op de site www.doopsuikereiland.net, de site is vrij beperkt, maar in de winkel zal dit waarschijnlijk wel te vinden zijn. Ze hebben namelijk een uitgebreid assortiment. Is gelegen te Eke-Nazareth, gegevens staan op de site. Bert