Terug naar overzicht
Ik denk dat je technisch gezien geen sabam moet betalen als het om een niet-commercieel feest gaat, maar ben het wel niet zeker. Ik denk eerder dat het bandje dan Sabam moet betalen, maar ook weeral niet zeker. Desnoods contacteer je gewoon even Sabam.eva
Dag, Eigenlijk wel.Ik denk dat het vele mensen niet doen maar de kosten zijn echt niet zo veel om in orde te zijn. Je vind alles op Sabam.beGroetjes
Een dj laten draaien op je trouwfeest kost je niets.Een live bandje covers laten spelen in de kerk vrees is dat een heel andere zaak is. Een kerk moet jaarlijks al aan sabam betalen omdat er liederen gezongen worden, met een beetje geluk valt dat er mee onder.Het concept "niet commercieel feest" dat Eva hieronder aanhaalt slaat nergens op. In principe moet je zelfs sabam betalen als je een BBQ organiseert in je eigen tuin en je nodigt de hele straat uit en je zet een paar cd'tjes op. Alleen trouwfeesten zijn een uitzondering op de regel. Maar dit terzijde.cheers, LeBart
Ik ken NIEMAND die dit al ooit zou betaald hebben... Dus, who cares?Groetjes,Véro