Terug naar overzicht
Das idd overdreven! Onze zaal vraagt ook 10 pp voor dessertbuffet, maar voor voor ijsduifje/ijskoets/ijscreatie slechts 6 euro, dus wel een groot verschil! Ik zou me toch eens goed informeren, want je moet inderdaad al heel veel ijstaart eten om hetzelfde op te krijgen als met een buffet!
Bij ons kost het dessertbuffet 14,5€ denk ik, en een "ijspronkstuk" 6,5€, dus echt een heel groot verschil bij ons...
Onze bruidstaart is inderdaad van dezelfde categorie, 6 euro pp. Je moet dan de koffie nog wel bijtellen natuurlijk. Misschien is het voor julie dan toch wel interessanter om het dessertenbuffet te voorzien, niet?
Bij ons 6 euro pp voor bruidstaart, 10 euro pp voor dessertenbuffet.Daar komt dan nog wel de koffie bij: 4,50 euro.In begin wilden wij de mensen die ENKEL naar het dansfeest komen, toch nog mee dessert laten eten. Uiteindelijk gaan we dit niet doen want dan gaat het bij ons ook om 1500 euro extra bovenop. En we kunnen dat eigenlijk ook ergens anders voor gebruiken. De beste vrienden en familie eten zowieso mee een menu. Groetjes!
dessertenbuffet €10 extra, bruidstaart €5 extra. koffie zit in het all-inn drankenpaket bij ons.
BIJ ONS IS 'T 5,70 EURO VOOR BRUIDSTAART. (BISCUIT OF IJSTAART).
Hey Lynn,Wij betalen maar 5 euro voor een dessertbuffet dat bestaat uit een ijskarretje met warme chocoladesaus, aardbeienbavarois, chocomousse en een stuk vlaai. Dat noemde ze het kleine dessertbuffet, ze hadden ook grotere met nog veel meer keuze en die kostte iets meer dan 8 euro. Maar dat vonden wij ook teveel geld.groetjes ellen
Ons dessertenbuffet was nog iets duurder dacht ik. De zalen rekenen ook personeels kost aan, misschien dat het daardoor dezelfde prijs is?Ik zou voor het buffet kiezen. Dit is de normale prijs voor een buffet. Een dessertenbuffet heeft toch net dat ietsje meer ook hé. groetjes, Carolina
voor 10 euro voor een stuk taart??? Daar heb je de mooiste taart van www.cakeaffairs.nl voornee, je hebt volkomen gelijk!!!!
wij hebben het dessertbuffet bij een cateringbedrijf besteld en het kwam veel goedkoper uit, hier het adres misschien zijn jullie er nog iets mee http://www.dessertbuffetten.be