TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
15-2-2010 12:09:35
wij zetten gewoon beiden erop. Een lege envelop geven gebeurt ook hoor dus ja...je kan nooit zeker zijn en je moet de mensen vertrouwen vrees ik :-)
Sofie 15/05/10
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
15-2-2010 12:17:59
wij doen hetzelfde als sofie.
groetjes Kathleen 22.05.2010
|
|
Cathy
24-5-2008
|
15-2-2010 13:07:49
Dit is toch geen probleem? Niemand is toch verplicht een geschenk te geven? Daarom is eht ook een geschenk... Ok, je verwacht dat natuurlijk wel maar om geen rekeningnummer te vermelden omdat je schrik hebt dat iemand gaat liegen dat ze al gestort hebben? De meeste mensen geven een kaartje af of een bloemetje - daar ga je toch ook niet direct inkijken of er geld inzit. Ik weet dat er mensen zijn die dat 'vergeten' en dat is dan jammer maar om zo direct het slechtse te denken, geniet van je trouwdag en wees gewoon blij met de aanwezigheid van je familie en vrienden! Elk pakje/geldbedrag dat je krijgt is dan nog eens een extra pluspuntje!
Succes nog!
|
|
Gwen
14-5-2010
|
15-2-2010 13:15:02
Wij vermelden ook beiden.
Gwen 14.05.2010.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-2-2010 14:55:07
Wij hadden ook envelopje + rekeningnr. geschreven. De meesten geven toch nog een kaartje af als ze overgeschreven hebben (kwestie van niet met lege handen te komen), dus dat is niet zo'n probleem. Wij hadden ook mensen die niks afgaven, maar mondeling meldden dat ze hadden overgeschreven (wat ook zo was). Van mijn neef en zijn toenmalige vriendin hadden we echter niks gekregen (niet op rek.nr., geen envelopje, geen bloemen, niks). Dat is nu eenmaal zo. Plots, enkele weken na ons feest, kregen we toch nog een flink bedrag van hen op onze rekening... Maar mss zaten de ouders hiervoor wel tussen! ;-) Uiteindelijk trouw je niet voor de cadeaus en degene die niks geven, zijn gelukkig in de minderheid, hoor! Daarbij, dat is gemakkelijk, als zij dan ooit trouwen moet je ook niks meebrengen!
Groetjes,
Véro
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
16-2-2010 17:27:33
Ik zou ook beiden erop zetten. Ik zou het wel grof vinden als er mensen zijn die echt niks geven, zelfs geen bloemetje. Iedereen weet toch dat je bij een huwelijk wel wat geld besteed aan elke gast. Maar dan weet je ook weeral hoe die mensen zijn he:-)
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
17-2-2010 10:09:48
wij zetten er ook beide op. en zorgen voor een box die dan ook dicht blijft waar alle enveloppen in verzameld kunnen worden, dat maakt de kans op verliezen toch alweer kleiner. Tenzij ze er met de hele box vandoorgaan :) hehe Ja, die moet je dan op een veilige plaats zetten. xxxx
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|