Terug naar overzicht
Halloom nu nog ergens iets te bestellen, zal dus moeilijk worden. Wij gaan onze getuigen gewoon op een later tijdstip trakteren op een etentje. Wat je ook kan doen, is hen trakteren op een luxe-ontbijt. Er is zeker wel een bakker in je buurt die dit doet.maak er vrijdag een onvergetelijke dag van!Els
toen ik getuige was vorig jaar bij mijn vriendin heb ik een prachtig boeket gekregen en ik was daar allezins heel blij mee. De mannen hadden wijn gekregen. een bedanking maak je vooral speciaal door de woorden die je zegt. ik vermoed dat je getuigen geen gigantisch kado verwachtenmss bongobon, ontbijt aan huis, ..... dingen die je nu nog wel kunt halen.ik weet dat ik echt super blij was met mijn gigantische bloemenboeket. succes en leuke trouw
HoiWij hadden een klein verrassingsmandje samengesteld met dingen die ze zelf leuk vinden: een bongobon voor een etentje, een boekje met allemaal gedichtjes over zussen, een groeiboon 'voor de liefste zus', een fles favoriete drank, een boekenbon,een bloemetje,...xxx
hey!Wij hebben onze getuigen geen cadeaus gegeven.Ik persoonlijk vind dat het vaak heel ver gaat : - iedereen geeft het bruidskoppel een cadeau- het bruidskoppel koopt cadeau voor de ouders, voor de getuigen, voor elkaar enz enz enzJe kan je appreciatie tegenwoordig precies enkel laten zien door de grootte van het bedrag van de cadeau dat je gekocht hebt.Als je een leuk idee hebt voor de getuigen, super Als je dat niet hebt, zou ik me daar in de verste verte niet zenuwachtig in maken!Onze broers en zussen waren vereerd dat ze dat mochten doen en hebben hier geen cadeau voor gekregen.Wij zijn ook al getuigen mogen zijn en ik vond dat een véél groter voorrecht en heb mij nooit beklaagd dat we hier geen cadeau voor hebben gekregen.Mss is dit streekgebonden?Veel plezier op dé dag!groetjes
dag,Wij hebben onze getuigen geen kado gegeven. Ik vind het opzich al een eer om getuigen te mogen zijn. Moet daar altijd iets tegen over staan?Denk eigenlijk ook niet dat ze dat verwachten.Groetjes Frida 6.2.2010
Ik zou U hier ook niet te veel zorgen om maken.Als je echt wilt doen/geven, kan je ze achteraf op een etentje trakteren, ofwel een Bongobon, daar doe je nooit kwaad mee.
Ik vond dat de getuigen wel iets verdienden want uiteindelijk hebben ze ons enorm geholpen met alle voorbereidingen en hadden ook kosten noch moeite gespaard voor het organiseren van onze vrijgezellendag.Een bedanking is vanzelfsprekend dan.