Terug naar overzicht
Wij hebben 1 holebikoppel in de vriendenkring en dit worden wss gewoon de namen "An Peeters en Katrien Janssens".Als je het officiëler wilt dénk ik "De dames Peeters en Janssens" of "de heren Peeters en Janssens".
zijn deze getrouwd dan, of is er geen verschil tussen wel of niet getrouwde holebikoppels voor de aanspreektitel? Want wij hebben best wel wat holebikoppels, sommige getrouwd, anderen weer niet...
Gho wij hebben enkel dit ene koppel (niet getrouwd) dus weet het niet goed.Voor getrouwden zou ik precies zeker De heren en De dames nemen.Misschien eens te rade gaan bij een van die koppels die al getrouwd is? Wss hebben zij toen ook veel holebi's uitgenodigd.Succes alvast!
Wij hebben 'Mejuffrouwen Achternaam 1 en Achternaam 2' voor een koppel dat nog niet lang samen is, 'Mevrouwen Achternaam 1 en Achternaam 2' voor een getrouwd koppel vrouwen en 'De heer Voornaam Achternaam en partner' voor een collega van mijn vriend maar dat is omdat alle collega's daar een uitnodiging krijgen met en partner (partners zijn daar blijkbaar niet algemeen bekend.