Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben "vriend" van Toon Hermans genomen.Groetjes
Als je echt van iemand houdtiemand alles toevertrouwtéén die echt weet wie je bentdie je bijstaat en vergeeftéén die 'naast' en 'in' je leeftdan voel je pas wat leven isen dat liefde geven is. Toon HermansGwe14.05.2010.
Het tekstje van Gwen staat bij ons op de uitnodigingen. Vind het echt supermooi.Kim26.06.2010
Wij hebben dit als 2 bladzijde van ons misboekje was ik vergeten erbij te schrijven.Gwen
Echt paar – Naar Toon Hermans Ze hielden allebei niet van dure zinnen. Ze waren doodgewoon, die twee, maar o zo echt. Wat ze zeiden dat kwam regelrecht van binnen, en daar was alles mee gezegd. Heel weinig tekst met van die diepe achtergronden,ze hadden iets van “beuk d”r in!” en leven maar. Lachend hebben ze elkaar gevonden. En als je het mij vraagt, gaan ze nooit meer uit elkaar.Dit hebben wij als bezinningstekst.Gwen
Hey, Dit hebben wij op de voorpagina van ons misboekje staan. wat zal ik schrijven over ‘ik’‘ik’ ben een deel van ‘jij’ en ‘jij’ bent ‘ik’ door dik en dunen daarom zijn wij ‘wij’(van Toon Hermans)Groetjes!
Wij gebruiken dit laatste ook! Het is wel 'jij bent ik door dun en dik', want anders rijmt het natuurlijk niet op de 'ik' in de eerste zin! ;)
& ook:Ik hou van jou, ik hou van jouEen dag, een jaar, een eeuw.Ik weet dat liefde lente is,Maar ook een beetje sneeuw.Toon HermansOok heel mooi vind ik zelf!
Oooh, daar zitten al mooie teksten tussen. Ik krijg al kippenvel als ik ze nu lees, wat moet dat in onze trouwmis wel niet zijn :pAlvast bedankt.Niemand Toon Tellegen? :)Groetjes,Tine
In zijn grote roze boek (die verzameling), staat een verhaaltje over mier en eekhoorn, die willen proberen wat het woord 'missen' wil zeggen (of mier en een ander dier). Het ene dier is alleszins nog maar net weg als de andere hem al begint te missen. Zeer mooi verhaaltje...