Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema huwelijk

18-2-2010 14:49:55
Hallo iedereen,

wij trouwen op 02/10/2010 en ben nu zowat bezig met de voorbereidingen. Nu zoek ik nog een leuk thema ,voor tafelnamen,zowat een een leidraad doorheen ons huwelijk. Omdat we in de herfst trouwen dacht ik aan de herfst, we hebben ook een verlovingsreportage gehad tijdens de herfst dus als uitnodiging lijkt me dit een leuk idee maar ik vroeg me af of er iemand van jullie nog leuke ideeen heeft betreffende bedankje,...of is dit stom ?

groetjes

Linsay
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 762

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik18-2-2010 17:02:04

Persoonlijk vind ik herfst een heel mooi thema!!! Kan je ook veel decoratie rond vinden (blokker, casa, zeeman, ava, ....) Veel succes nog!

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 17:32:22

De herfst vind ik best een romantisch thema. Misschien kan je met herfstkleuren werken? Bruin, donkerrood, warmgeel/oranje...

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 20:07:25

Hey,
Ik vind de herfst ook een heel mooi thema en ik ben er onlangs de perfecte plaatsnaampjes voor tegengekomen: http://www.decodefete.com/feuille-willow-chocolat-p-800...

Veel plezier met de voorbereidingen

Groetjes,
Stephanie

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik19-2-2010 9:07:13

bedankt voor jullie toffe reacties!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...