Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vermelding op uitnodiging

18-2-2010 18:20:22
tijdens het avondfeest wordt er een kaasplank gegeven. Het is niet echt een 'diner', maar ook geen hapjes. Mensen zullen zeker genoeg hebben als avondmaal. Het zou dus zonde zijn als de gasten op voorhand nog een avondmaal thuis nuttigen. Ik vraag mij alleen af hoe ik het vermeld op de uitnodiging, zonder dat ik verklap dat het kaasplank zal zijn. Hebben jullie ideeën?

Tamara
13-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 445

sofie
7-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 18:42:08

Hoi,

wij hebben op onze uitnodiging het volgende; gelieve voor ... te verwittigen of je komt of niet, zodat we voor een leuk plaatsje aan tafel kunnen zorgen.

Weet niet of je er iets mee bent.

veel succes nog!

sofie 07-05-2010

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik18-2-2010 18:55:58

hey,

vind het een tof en origineel idee. Is er ook nog ietske anders voorzien, want niet iedereen lust dat
Maar soit, ge kunt ook niet voor iedereen goed doen he

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik18-2-2010 19:30:36

@Ellen, bij kaasplank zitten meestal ook veel fruitsoorten, en iedereen lust wel stokbrood met boter desnoods tegen honger. ;)

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik19-2-2010 8:48:37

ja, er is ook gekookte parmaham, mortadella, wildpaté en salami. We hebben er dus wel degelijk rekening mee gehouden dat er mensen zijn die geen kaas lusten :)

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik21-2-2010 17:17:59

Hey,

Mss vermelden dat de mensen zeker hun buikje nog niet moeten vol eten voor ze naar jullie feest komen, want dat jullie nog een leuke verrassing in petto hebben. Maar dan mss in een leuker tekstje gegoten. (ben ik niet zo goed in)

groetjes,

Carmen
20/10/2010

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik28-3-2010 20:57:14

Hey Tamara,
Ja ik was nog wat aan het terug snuffelen in oudere berichten en wou ook nog even een late reactie geven op je vraag. Wij zaten ook met dat probleem. Wij hebben een soort trouwfuif, zo noemen ze de formule in onze feestzaal. Maar is ook echt met eten: lasagne, videe, ribbekes, spaghetti en dessertenbuffet. Ik wist ook niet goed hoe ik het op de uitnodigingen moest vermelden dat het geen traditioneel avondfeest is met koud en warm buffet en ook geen feest met gewone hapjes. Dus heb ik na lang piekeren en twijfelen op de uitnodiging gezet:" U bent van harte welkom op ons eet- en dansfeest." Zo hoop ik dat de mensen denken dat het niet echt een traditioneel avondfeest is. En ben jij eruitgeraakt wat je op uitnodigingen gaat zetten?
groetjes ellen!

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik29-3-2010 12:46:16

neen, ik heb nog steeds geen idee. Uw idee klinkt goed :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info