Terug naar overzicht
tegenwoordig kan je overal sjaals vindenik zou even kijken in de veritas of ze niets mooi hebben dat bij je kleed zou passenleuk is ook werken met een contrasterend kleur ten opzichte van je kleedik denk dat je in de meeste winkels waar ze zo'n beetje accessoires verkopen wel terecht kan, dat hoeft echt niet zo duur te zijnGroetje en succes met je zoektocht!
Hoi,Kijk hier eens...http://www.bouffante.nl/sjaals/bruidsmode-sjaals/ivoork... Mijn grootmoeder heeft een sjaal gehaakt voor over mijn schouders...Greetskatrien
dag,Ik heb er een te koop. Nieuw want op mijn trouwdag was het erg koud heb dan een jasje aan gehad. Als je wilt stuur ik u een foto van op.Groetjes
Ik trouw 28/8/2010 en ik ga geen sjaal dragen. Het zal dan zeker niet koud zijn dus ik vind die sjaal overbodig. Bij sommige kleedjes staat een sjaal mooi, bij het mijne is het mooier zonder.Groetjes,
Hallo,Bij mijn kleed was er ook geen voorzien maar ik heb er in de bruidswinkel zeer mooie stola op gepast en heb die erbij genomen ,de prijs was 60 euro ervoor.Ik vond het beter met dan zonder,het maakte het voor mij af.Groetjes
Ik had een mooi cirkelsjaaltje in ivoorkleur.Ik verkoop dit ook voor de helft van de prijs.Het werd maar 1 keer gedragen op de mooiste dag van mijn leven.Saratomsara010809@gmail.com
hallo, frida zou je eens een foto willen doorsturen? Wie weet is het wel wat ik zoek.inesje07@hotmail.comIk mag maandag nog eens passen en zal dan eens kijken wat zij zelf presenteren.groetjes