Terug naar overzicht
Hey meid!Kop op, hoe lang moetje in de plaaster?Dat komt allemaal wel goed, MET uw trouwschoentjes aan, rusten hé!Marieke
Hey meid,Komt allemaal goed! Ik heb mijn kleine teen ook ooit gebroken en na twee weken goed rusten, kon ik al terug wat uit de voeten! Ik zou goed rusten! Groetjes,Edel07/08/2010
O nee, meiske toch!Ja, ge gaat u nu toch heel goed aan die drie weken moeten houden zene. Toegegeven, tegen onze 55 dagen lijken die drie weken rust een eeuwigheid, maar daarna schieten er nog 5 weken over he. Heb gisteren ook mijn pasbeurt gehad en ik kreeg last aan mijnen dikke teen ;) Ben dan ook van plan ze op te spannen met een vochtig doekje erin, en nadien ga ik dienen truc van de diepvries proberen. (gesloten plastic zak, 2-3 uur en nadien direkt aandoen)Dat lijkt me voor jou misschien ook een goed idee. Maar geef je teentje na die eerste drie weken toch eerst nog wat ruimte... Over een operatie zou ik me nu niet druk maken, de kans is heel groot dat die niet gaat nodig zijn. Laat je niet opjagen, het komt heus wel goed. Je hebt ook al het meeste al geregeld dacht ik he, dus probeer je te ontspannen, zet je veel achter de computer en klaag zoveel je wilt ;) Daar zijn we hier voor he meid!Ik brand alvast een kaarsje!Dikke knuf,Karla
Thx iedereen. Inderdaad het is rusten geblazen nu. Maar kheb een schat van een toekomstig ventje die mij goed in de watten legt. Gelukkig is alles al geregeld en hoef ik mij daar geen zorgen over te maken. Dus been omhoog voor 3 weken en veel hier komen klagen.nog es een dikke merciPetroeska
Ik wens je veel beterschap,3 weken rusten dat moet je dan zeker doen!! relaxen en idd veel op de pc als ontspanning!!groetjesNancy
dag, ik wens je alvast heel veel rust toe.. Rust met die voet maar goed uit en kan jij toch stralen op jullie dag.Ik duim voor je.frida
Dat komt wel goed. Profiteer nu maar van je rust. groetjes, Carolina