Terug naar overzicht
wij hebben in onze viering het verhaal van 'saartje zoekt de liefde', uit een kinderboek. Voor de rest hebben we ondanks de kerkelijke viering vooral teksten genomen die niet bijbels zijn en die vind je wel in sommige misvieringen die op internet staan. Als je wil stuur ik de vieringen die wij gebruikt hebben en onze viering even door?Groetjes Kristien en Karolien
wij hadden ook een viering met het uvv. vrienden van ons hebben een grappig gedicht gemaakt over ons beiden. Mijn mama heeft een tekstje geschreven.onze eigen geloften hebben we ook geschreven.qua teksten hadden we de parabel van het kleine gele eendje en een tekst over een sprookje ivm 'samen op weg gaan'.veel succes
@ Kristien: kan je dit ook eens naar mij doorsturen aub? Ik ben ook volop bezig met onze viering voor te bereiden en ben nog op zoek naar mooie teksten! stepkematthys@hotmail.comAlvast heel erg bedankt,Stephanie
Kristien en Karolien is het mogelijk om de teksten door te sturen?ons mailadres is lindavv@live.be.Alvast bedankt.En we maken er zeker een heel mooie dag van. 't Is tenslotte een bekroning van 11 jaar samen zijn al.
Hoi hoi, Is het ook mogelijk om deze boekjes en teksten door te sturen naar mij? Alvast bedankt. Sharon.van.asbroeck@gmail.com Groetjes Sharon
hoi meiden, zou het mogelijk zijn om me even op weg te helpen en de vieringsteksten ook even naar mij door te sturen? Met veel dank vanwege het stresskonijntje sien2000@yahoo.com
hallo iedereen,Ben sinds vandaag nieuw hier op het forum, het is dus nog even zoeken!Precies een maand geleden zijn mijn vriendin en ik verloofd, we hebben ondertussen ook al een datum geprikt voor "De Grote Dag". Nu zijn we stilaan aan het zoeken hoe we onze dag willen inkleden. Graag hadden we een soort van dankviering gedaan, maar hebben totaal geen idee hoe we dit aanpakken: waar, in de zaal? Ik lees dat dit ook in een kerk kan????? Welke teksten? Als er iemand teksten heeft mag je dit altijd doormailen naar trouw2013@hotmail.comAlvast héél erg bedankt!!Claudia