Terug naar overzicht
bedoel je bij de verloving of het huwelijk?Wij zijn met 2 vrouwen maar zij heeft mij gevraagd, heb haar niets gegeven van cadeau... Voor het huwelijk hebben we afgesproken elkaar geen cadeau te geven omdat we dit allebei nogal overbodig vinden, t is immers onze trouw en 'ja' is voor ons het grootste cadeau...
Ik heb mijn toekomstige een mooi horloge gekocht. Dit is redelijk traditioneel, maar hij was er wel heel tevreden mee.
Ik heb hem geen cadeau gegeven, maar ik dit is iets wat je zelf beslist ik denk niet dat er een regel of een traditie voor is.
Ik heb mijn verloofde ook een cadeau gegeven nadat ik mijn verlofvingsring in ontvangst had genomen: een Breitling (horloge) die ongeveer dezelfde waarde had als mijn ring.
hey,omdat zijn horloge toevallig dan kapot is gegaan, heb ik hem dat cadeau gegeven. op de huwelijksdag zelf hebben wij elkaar geen cadeaus meer gegeven. Bij ons is dat zeker geen gewoonte om bij de verloving de man iets te geven. grtj
Op sommige dingen ben ik nog ouderwets dus ja ik koop ook een verlovingscadeau voor mijn vriend. Normaal gezien kan je als vrouw kiezen tussen een horloge of manchetknopen. Ik ga voor de manchetknopen want mijn vriend draagt niet graag een horloge. Op het einde van de rit zijn jullie die beslissen of je dit wil doen of niet. Succes nog! Ellen
Bedankt! Dat horloge is een goede tip, ik denk dat hij dat zal appreciëren.