Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen regio Temse-Puurs

23-2-2010 12:45:43
Hallo!

om onze zaal en de kerk een beetje te versieren willen we graag ballonnen gebruiken. Nu vraag ik me af waar ik ergens (helium)ballonnen kan vinden? Regio Temse-Puurs
Ik wou naar IBS ballonnen gaan maar het is nogal ver en enkel open tijdens de kantooruren.
Dus iemand ideetjes waar ik ballonnen kan vinden? Zowel eenvoudige witte als doorschijnende met witte bloemtjes?

alvast bedankt!
Groeten

Katlijn
10/04/'10

katlijn
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1484

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-2-2010 14:23:32

In St-Niklaas heb je Balloonshop in het Shoppingcenter en op de N70 Balloonstop (brengen ook aan huis, of in de feestzaal of..., dacht ik).

Groetjes,

Véro

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik23-2-2010 15:24:29

Wij zijn van Puurs en trouwen in salon Ter Roest in Buggenhout. Wij zijn van plan om ballonnen te bestellen bij de Balloonshop in Dendermonde en die dan de dag ervoor (vrijdag) te gaan halen. Ik heb hun een mailtje gestuurd om te vragen of ze niet toevallig in verlof zijn in die periode en ze hebben direct en heel vriendelijk geantwoord. Je kunt ze gaan halen of laten bezorgen aan de feestzaal (wel extra betalen). Ze hebben een heel groot assortiment want niet bij alle leveranciers van zo'n ballonnen kan gezegd worden.

groetjes,
Sylvie

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik23-2-2010 19:52:33

Kunnen jullie me de gegevens (e-mail, website,..) van deze balloonshop even doorgeven aub?

Alvast bedankt!
Dorien xx

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik23-2-2010 20:40:20

sorry, dat van Dendermonde is het Kadooken : www.kadooken.be

groetjes,
Sylvie

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 8:10:00

ik heb in bornem gaan horen, daar is een winkel die ballonversieringen doet en geboortesuiker, ...
maar ik heb daar ondertussen al 2x langs geweest met de vraag om zo een ballonvoorbeeld te laten zien (was trouwens haar eigen idee) en ze ging me telkens bellen wanneer ze tijd gehad had om die te maken maar nu ondertussen al enkele weken geleden en ik heb nog steeds niets gehoord van haar.
ik vind persoonlijk nu ik zelf al 2x daar ben geweest dat ik mijn best gedaan heb en dat ik niet verder moet gaan vragen dus ik had die website van de winkel in dendermonde ook gevonden en ben van plan om binnenkort ook eens contact met hen op te nemen.

lesley
12/06/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...