Terug naar overzicht
In St-Niklaas heb je Balloonshop in het Shoppingcenter en op de N70 Balloonstop (brengen ook aan huis, of in de feestzaal of..., dacht ik).Groetjes,Véro
Wij zijn van Puurs en trouwen in salon Ter Roest in Buggenhout. Wij zijn van plan om ballonnen te bestellen bij de Balloonshop in Dendermonde en die dan de dag ervoor (vrijdag) te gaan halen. Ik heb hun een mailtje gestuurd om te vragen of ze niet toevallig in verlof zijn in die periode en ze hebben direct en heel vriendelijk geantwoord. Je kunt ze gaan halen of laten bezorgen aan de feestzaal (wel extra betalen). Ze hebben een heel groot assortiment want niet bij alle leveranciers van zo'n ballonnen kan gezegd worden.groetjes,Sylvie
Kunnen jullie me de gegevens (e-mail, website,..) van deze balloonshop even doorgeven aub?Alvast bedankt!Dorien xx
sorry, dat van Dendermonde is het Kadooken : www.kadooken.be groetjes,Sylvie
ik heb in bornem gaan horen, daar is een winkel die ballonversieringen doet en geboortesuiker, ...maar ik heb daar ondertussen al 2x langs geweest met de vraag om zo een ballonvoorbeeld te laten zien (was trouwens haar eigen idee) en ze ging me telkens bellen wanneer ze tijd gehad had om die te maken maar nu ondertussen al enkele weken geleden en ik heb nog steeds niets gehoord van haar.ik vind persoonlijk nu ik zelf al 2x daar ben geweest dat ik mijn best gedaan heb en dat ik niet verder moet gaan vragen dus ik had die website van de winkel in dendermonde ook gevonden en ben van plan om binnenkort ook eens contact met hen op te nemen.lesley12/06/2010