Terug naar overzicht
Hio Valérie!Ik ben vorig jaar naar een huwelijk geweest en toen was het thema "de zee". Een tafel had schelpen, de andere had zeesterren, de andere had kreeften...Nu, het was eigenlijk allemaal blauw... maar groen en blauw past niet zo goed, hé!Je kan misschien bekende koppels nemen:Zoals Nicole en Hugo, Mickey en Minnie, aladin en Yasmine, ...Succes nog!Liselotte
Valerie, Misschien iets ivm met jullie beroep, hobby's. Of de prentjes van Liefde is...vind ik ook wel leuk.Als je graag snoept kan je ook een bepaalde soort snoepjes per tafel doen en die dan later ook als bedankje meegeven ofzo? Muziekgenres, wanneer de mensen dan aan tafel moeten kan je per tafel een liedje nemen wat voor jullie een betekenis heeft of wat je gewoon leuke liedjes vind?Soorten bloemen, op elke tafel een andere bloem...Hmmm ideetjes genoeg? Kan er niet zo direct op nog andere komen :)Groetjes en veel succes nog!Dorien 09.07.10
Dag bruidjes!Bedankt voor de nieuwe ideetjes!Die van Liefde is... was ik dus eerst van plan.Misschien moet ik het toch maar daar bij houden dan? Hehe :)'k Zal jullie ideetjes eens voorleggen aan m'n partner!GroetjesValerie04/09/10
Voor de combinatie bruin/groen denk ik aan- Woestijnen & Wouden - Bomen en Planten - Noten (hazelnoot, kokosnoot,...)- Chocolade- Groene en bruine diersoorten - Kruiden en specerijen Verder kom ik voorlopig niet.Sukses nog in je speurtocht !
Vrienden hadden koppels uit stripverhaaltjes, en uit elke strip hing een prentje op de tafel.
fiogf49gjkf0dDat van die stripverhalen is ook wel heel origineel! Bedankt voor alle leuke ideetjes!