Terug naar overzicht
Dag,Ik heb een kort leren jasje aan gehad op mijn trouw 6.2.2010Mss een idee??Frida
fiogf49gjkf0dHoi, mijn oma gaat een grote sjaal haken ... misschien is dit iets? Katrien
Ik had een kleine bontstola. Die heb ik zelf laten maken, maar in de bruidswinkel hadden ze er ook... groetjes Neel
Ik trouw op 23/10/2010 en ga wss gewoon gaan voor een stola.
Hey! Bedankt voor de reacties! @ Neel: waar heb je die stola laten maken? Is er ergens een winkel waar ik dat materiaal kan verkrijgen?
fiogf49gjkf0dHallo, Op onze trouw op 10.10.2009 had ik speciaal een gebroken wit jasje laten maken op maat bij de naaister... Op de dag zelf was het geen 20°, nee zelfs geen 12° denk ik maar... mijn jasje heb ik geen seconde gemist... En we hebben zelf buiten een receptie gehad (met terrasverwarmers wel). Ik heb er zelfs totaal niet meer aangedacht dat ik dat bij had... Ik had een een bustier jurk met volledig open rug maar koud?? Nee, dat heb ik op geen enkel moment gehad... Gewoon door de gezonde spanning voel je daar niets van hoor... Dus die 500€ dat dat jasje me gekost had, had ik liever voor iets anders gebruikt...maarja... Veel pleizer en succes. Gr. Tess
fiogf49gjkf0d@Tess; je verkoopt het soms niet hihi?
Hey Isabel, Ik trouw ook op 23 Oktober 2010 en bij mijn trouwkleed zat er al een jasje bij dus goed meegenomen niet? Je zal wel iets vinden! nog tijd genoeg he. :-)