Terug naar overzicht
Zalig hè!! wij vierden op oudejaar onze 100-dagen en geloof mij, we zitten nu aan 43, de tijd vliegt!!! Voor mij kan het er niet snel genoeg zijn... grtjes!!! Ilse
ik niet, wij trouwen de 19de, maar ik zie hier die teller staan vanonder en shit! nog maar 95 dagen!!! en nog zoveel te doen, eek!
aha, ik dacht al dat er iets niet klopte, mijn datum stond nog op 1 juni om één of andere reden, nog 113dagen dus, fjieuw
Geniet ervan, hier nog 77 dagen!
Bij mij nog 70 te gaan !!!! Nu gaat pas snel! xxxxxxx Liesbeth
fiogf49gjkf0dgeniet ervan!!!!!! wij nog 106 dagen en 6uren,42 minuten . dus tellen uk al goe af he !!!!!!!!!! groetjes Sofie
fiogf49gjkf0dWe moeten er van genieten eh! Want we zijn maar 1 keer 'bruid'. Na we getrouwd zijn, ja dan zijn we getrouwd eh
fiogf49gjkf0dSpannend wij 4 juni 2010!!!
@ mila. Ik heb mijn kleed bijna een jaar op voorhand moeten gaan bestellen omdat de levertijd meer dan 9 maanden was ! Als je een jurk kiest die met de hand bij een ontwerper in Australie wordt gemaakt is dat normaal hé ... TINA
Dag Mila! Wij trouwen ook op 5 juni 2010!!! En, ik begin nu toch wel wat stress te krijgen. Morgen zijn we een jaar verloofd maar we moeten echt nog massa's doen: uitnodigingen beslissen, naar pastoor gaan, bloemen kiezen, suitekledij mee gaan kiezen, huwelijksreis boeken,... Wat moeten jullie nog doen? Liesbet
Euhm wij moeten zo goed als niets meer doen. Alleen nog bedankjes ineen steken. En onze huwelijksreis is al geboekt vanaf de nieuwe brochures uitkwamen.