Terug naar overzicht
Je kan vb wel een tweede lijn maken: De heer en mevrouw Janssens - Desmet De heren .. en .. Janssens straat gemeente Dan staat het mooi en heb je geen extra kosten. Want voor 1 uitnodiging maakt dit niet uit, maar bij ons zou dit snel op meer dan 15 uitnodigen extra komen :-)
Ja, bij ons ook... en die kosten voor die uitnodigingen en bedankjes lopen al hoog genoeg op :-) En wat doe je dan bij vrienden die nog niet getrouwd zijn, maar tussen 24à30 jaar zijn? Schrijf je dan Dhr. & Mevr. of Jongeheer en Mejuffrouw?Da's wel heel stijf vind ik dan :) Groetjes!
Beste Valerie, Ik heb dat aan onze drukker gevraagd. Volgens de etiquette moet het: De heer en Mevrouw JanJanssens -An Desmedt Jef Janssens en verloofde Piet Janssens en verloofde adres.... Of ze al dan niet echt verloofd zijn is niet van belang (ze moeten wel an een tijdje verkeren natuurlijk). groetjes
Wij sturen elk koppel/elke persoon een aparte uitnodiging eens ze meerderjarig zijn. Dat zijn bij ons wel een hoop extra enveloppen en uitnodigingen, maar het wordt wel geapprecieerd.
Wij geven / sturen dan een extra uitnodiging.
fiogf49gjkf0dWij schrijven ook: mr. en mevr. Janssens - Peeters jhr. Jürgen Janssens mej. Tina Janssens
Ik ben al veel uitgenodigd geweest naar trouwfeesten van familie en bij ons stonden er al verschillende dingen: Mr. en Mevr. Janssens - Peeters en kinderen Mr. en Mevr.Janssens - Peeters Tina, Jurgen, Tuur, lisa en partners Persoonlijk zou ik voor het laatste kiezen...