Terug naar overzicht
Hoi,Proficiat met jullie huwelijk.Tof dat jullie zo een mooie dag en huwelijksreis hebben gehad.Nog veel succes in jullie verdere leven.Groetjes Cindy
Gefeliciteerd!Kan je eens je hele dag in het lang beschrijven? Ik hoor zo'n dingen graag :)GroetjesVicky
Hey Vicky,Jammer genoeg heb ik momenteel nogal weinig tijd om hier een lange omschrijving te geven van onze dag. Maar echt : de dag was volledig zoals we gedroomd hadden en zelfs meer. Echt een dag om nog lang van na te genieten !Binnenkort passen we onze website aan en dan laat ik nog wel een berichtje op het forum. Dan heb je een verslag met foto's en alles !Groetjes,Gert
ole ole een dikke proficiat.aan u en uw venteke.grts 10.06.2006 cindy
Proficiat!!!Goh, echt super dat het zo'n dag om van te dromen was! Geniet er nog lang van na!Ik ben benieuwd naar jullie website... :-)Dikke kussen,Tinne xxx
Dag Gert!Proficiat! Zo te horen was het fantastisch!Ik vermoed dus dat het feest in 't Outfort ook is meegevallen?Ons feest is er alvast gereserveerd, alsook de dj van de zaal.Geniet ervan!!Groetjes,Annabelle09/09/2006
Gert,proficiat met jullie huwelijk! Geniet nog maar lang na van die roze wolk!groetjeskathleen03.12.05