Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk kan je helemaal begrijpen... Hier soortgelijke situatie! Mijn man hoopt nu maar dat onze kinderwens snel in vervulling zal gaan! Nog afwachten, dus!
fiogf49gjkf0dveel succes met de voorbereidingen en hopelijk komt alles in orde met je verloofde!!!!
Hey Stefanie, Amai dat moet wel een enorme zware periode voor jullie zijn geweest! Ben heel blij voor jullie dat alles zo goed is afgelopen!! Dan pas besef je toch dat gezondheid het allerbelangrijkste in het leven is hé! Nog heel veel succes met je voorbereidingen! En wij trouwen ook op 26/06/2010, dus we hopen samen op een mooie dag hé! groetjes ellen!
Hey Stefanie, Jeetje, je verhaal deed me echt kippenvel krijgen... Knap hoe jullie je er hebben doorgesleurd! Geniet nu maar extra van de voorbereidingen, want de dag zal wel omvliegen :) Groetjes, Tine
fiogf49gjkf0dHey meid Wauw, het moet echt een zware tijd zijn geweest... ik wens jullie heel veel geluk, sterkte en vooral een ton liefde samen. Geniet binnenkort van jullie dag!
fiogf49gjkf0dDag, Ik kan me voorstellen hoe jij je moet voelen. Vorig jaar is er bij mijn man slokdarmkanker vastgesteld. Je gaat inderdaad door een hel. Hij is geopereerd maar toen is van alles mis gegaan. kort om 5 weken intensieve, coma enz. Hij is 25 kg vermagerd. Maar hebben het gehaald op 6.2.2010 stapten wij de kerk binnen. Trots als een pauw maar met heel veel gevoelens. We zijn er nog niet maar toch we kijken met veel moed naar de toekomst. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat bij jullie jullie dromen mogen uitkomen.. Frida 6.2.2010
fiogf49gjkf0dOh man dat moet verschrikkelijk zijn zo'n nieuws te krijgen! Al goed dat het er voorlopig ok uitziet, hopelijk blijft het zo!!
fiogf49gjkf0dHallo, Ik wens jullie heel veel geluk en sterkte toe! En vooral geniet van elkaar! Gwen
fiogf49gjkf0dHoi , Ik moet zeggen dat ik er helemaal stil van werd toen ik je berichtje leesde . Wat een verschrikkelijk nieuws zeg .... Ik mag het niet gedroomd hebben. Gelukkig waren jullie er snel bij om de kanker aan te pakken. Ik wens je uit de grond van men hart nog zeer veel geluk toe samen met je partner . grts