Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonneschijn naar zware dip

25-2-2010 20:14:59
hallo mede bruidjes,

na drie weken door een hel te zijn gegaan, kunnen we eindelijk weer lachen en naar onze trouw toeleven van 26/06. Vorige week werd namelijk kanker bij mijn verloofde vastgesteld. De grond zakte weg onder ons voeten, 25 jaar en dan wil je dit niet horen. Alles is heel snel gegaan. Vaststelling, onderzoeken en operatie om alles te verwijderen. Gisteren kregen wij het goede nieuws dat wij er tijdig bij waren en dat er voorlopig geen verdere behandelingen (chemo of radiotherapie) nodig zijn. Afwachtende houding met maandelijkse controles. We zijn door het oog van de naald gekropen maar er samen zo veel sterker uit gekomen.
Nu kijken we terug volop uit naar onze trouw en ja de kinderwens willen we niet langer onderdrukken na dit voorval.
Volgende week bij meneer pastoor en onze uitnodigingen. Het zal een emotionele dag worden maar we zijn er zoveel sterker door geworden en nog meer naar elkaar toegegroeid. Ik weet nu dat ik mijn ventje nooit maar dan ook nooit in de steek zou kunnen laten.

Bij deze wil ik eigenlijk meegeven, als er een dip, een zware periode is, praat met elkaar en vooral in ons geval een raad aan alle mannen. Ook als jullie een knobbeltje voelen ad testikels, ga naar een dokter want het kan je leven redden.

Veel succes aan alle bruidjes met de voorbereidingen ik kan er ook weer verder mee gaan.
xx

stefanie
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 703

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-2-2010 20:21:52

fiogf49gjkf0d
Ik kan je helemaal begrijpen... Hier soortgelijke situatie! Mijn man hoopt nu maar dat onze kinderwens snel in vervulling zal gaan! Nog afwachten, dus!

Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik25-2-2010 20:22:06

fiogf49gjkf0d
veel succes met de voorbereidingen en hopelijk komt alles in orde met je verloofde!!!!

Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik25-2-2010 20:22:08

fiogf49gjkf0d
veel succes met de voorbereidingen en hopelijk komt alles in orde met je verloofde!!!!

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik25-2-2010 20:49:50

Hey Stefanie,
Amai dat moet wel een enorme zware periode voor jullie zijn geweest! Ben heel blij voor jullie dat alles zo goed is afgelopen!! Dan pas besef je toch dat gezondheid het allerbelangrijkste in het leven is hé! Nog heel veel succes met je voorbereidingen! En wij trouwen ook op 26/06/2010, dus we hopen samen op een mooie dag hé!
groetjes ellen!

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik25-2-2010 22:19:38

Hey Stefanie,

Jeetje, je verhaal deed me echt kippenvel krijgen... Knap hoe jullie je er hebben doorgesleurd! Geniet nu maar extra van de voorbereidingen, want de dag zal wel omvliegen :)
Groetjes,
Tine

B
25-9-2010
 Meld misbruik26-2-2010 8:13:10

fiogf49gjkf0d
Hey meid

Wauw, het moet echt een zware tijd zijn geweest... ik wens jullie heel veel geluk, sterkte en vooral een ton liefde samen. Geniet binnenkort van jullie dag!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik26-2-2010 9:12:46

fiogf49gjkf0d
Dag,

Ik kan me voorstellen hoe jij je moet voelen.
Vorig jaar is er bij mijn man slokdarmkanker vastgesteld. Je gaat inderdaad door een hel.
Hij is geopereerd maar toen is van alles mis gegaan. kort om 5 weken intensieve, coma enz.
Hij is 25 kg vermagerd. Maar hebben het gehaald op 6.2.2010 stapten wij de kerk binnen. Trots als een pauw maar met heel veel gevoelens. We zijn er nog niet maar toch we kijken met veel moed naar de toekomst.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat bij jullie jullie dromen mogen uitkomen..

Frida
6.2.2010

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik26-2-2010 9:45:48

fiogf49gjkf0d
Oh man dat moet verschrikkelijk zijn zo'n nieuws te krijgen! Al goed dat het er voorlopig ok uitziet, hopelijk blijft het zo!!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik26-2-2010 14:33:47

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Ik wens jullie heel veel geluk en sterkte toe!
En vooral geniet van elkaar!

Gwen

sandra
19-12-2010
 Meld misbruik26-2-2010 21:21:54

fiogf49gjkf0d
Hoi ,

Ik moet zeggen dat ik er helemaal stil van werd toen ik je berichtje leesde .
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg .... Ik mag het niet gedroomd hebben.
Gelukkig waren jullie er snel bij om de kanker aan te pakken.
Ik wens je uit de grond van men hart nog zeer veel geluk toe samen met je partner .

grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...