TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
26-2-2010 8:48:52
fiogf49gjkf0d He, Voel jij je goed met de sluier???????
Ja neem hem dan want jij mag je op je trouwdag een prinsses zijn .......................
Groetjes Frida
|
|
Romana
20-8-2010
|
26-2-2010 9:41:33
fiogf49gjkf0d Hoi Carmen, Ik ben het volledig met Frida eens: Gewoon doen! Wat is een sprookjesdag zonder prinses? Ik heb voordat ik naar een kleed ging kijken ook getwijfeld, mijn vriend en ik wonen namelijk al flink wat jaren samen en hebben twee zoontjes, dus dacht ik dat mensen het wat overdreven zouden vinden als ik voor het totaalplaatje (wit kleed+sluier) zou gaan. Maar eenmaal in de winkel heb ik dat van mij af laten glijden en alleen naar mijn hart (oke ook naar mijn moeder) geluisterd, met als resultaat dat ik nu een ivoren prinsessenkleed met sluier en tiara heb gekocht!
Dus niet druk maken over andere mensen, het is jouw dag! Groetjes, Romana
|
|
heidi
|
26-2-2010 11:35:54
fiogf49gjkf0d gewoon doen waar je je het best bij voelt, ook ik had het gevoel zoals Romana, ik had zelf al 2 zoontjes en dacht ook dat iedereen het erover zou vinden, maar toen het geheel er was straalde ik gewoon, ik had sluier, tiara, opvalende ketting, gewoon alles erop en eraan en iedereen zei dat ik er mooi en als een prinses uitzag, foto's op www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
|
|
Gwen
14-5-2010
|
26-2-2010 14:21:46
fiogf49gjkf0d Hallokes,
Ik heb er geen, maar als je dat wilt en je voelt je er goed bij zeker doen!!!!
Grt.
|
|
Els
29-5-2010
|
26-2-2010 15:02:58
fiogf49gjkf0d Dag Carmen
ik zou zeggen, zeker doen als je dit mooi vindt. Niemand zal dit té vinden, het is immers je trouwdag. Misschien heb je er later anders wel spijt van.
Ik neem er persoonlijk geen, maar dat is omdat dit niet bij mijn kapsel past. Ik heb bloemen in mijn haar, en dat doe je in het dagelijkse leven ook niet.
Veel succes verder!
Els
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|