Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey Ines, Inderdaad goud is duur daar is iedereen over eens. Ieder koppel moet voor zichzelf uitmaken of dit voor hem wel of niet belangrijk is dat de ring uit goud is. Een andere optie voor goud (18k) evt goud te nemen met minder karaat zoals 14 of 9k (k = karaat) Edelstaal maar dit heeft het nadeel dat als je vingers dikker worden dit niet meer aan te passen is. Is wel heeeeeeel sterk veel sterker dan goud en dit voor een fractie van de prijs. Maar risico is er dat je hem na verloop van tijd niet meer kunt dragen. Zilver minder sterk dan edelstaal dat is zeker maar vraag me af of dit zogezegd minder sterk is dan goud. Ik draag zelf al heel lang een zilveren ring en nog niets aan (behalve de gewoonlijke krasjes) en heb gouden ringen die meer een eivorm hebben dan een gewone vorm.Als je een deftige dikke zilveren ring koopt dan ben je volgens mij even goed af.En zoals je zegt je vriend mag hem al niet altijd dragen hoe hard ziet hij dan af? Groetjes Nele
fiogf49gjkf0dDenk niet dat zilver minder sterk is dan goud, maar zilver blijft niet mooi. Ik heb hier nog zilveren ringen liggen van 10j geleden, maar die zijn eigenlijk niet meer om aan te zien. Zilver wordt dof, grijs, vuil...goud blijft mooi blinken. M'n man en ik werken beiden in de voeding en mogen op het werk ook geen juwelen dragen. Toch kozen we voor goud. Hier liggen onze ringen door de week op ons nachtkastje en in het weekend worden ze gedragen. Maar uiteraard...'t is jullie keuze he. Ieder bepaalt z'n eigen budget. Een trouwring hoeft echt geen 1000€ te kosten. Misschien is een ring van aurodesign of zo ook nog een mogelijkheid. Zij hebben ook goedkopere gouden ringen ;-) Of jij een gouden en je vriend een zilveren ring, kan allemaal perfect hoor!
fiogf49gjkf0dInderdaad zilver blijft minder lang mooi. Vriendin van mij is manager van een juweliersketen (en weet dus waarover ze praat) en heeft mij al meermaals gezegd dat ik zeker geen zilver mag kopen. Maar je zal het verschil ook in de prijs zien dus voor jezelf de pro's en contra's afwegen. En je vooral niet aantrekken dat de meeste anderen goud nemen, jij moet die ring betalen he!
fiogf49gjkf0dHey, Ik heb enorm veel tegenslag met mijn zilveren verlovingsringetje maar wil ook voor onze trouwringen niet gaan voor de duurdere gouden hoor! Denk dat we voor titanium gaan. (amici) Kan inderdaad niet meer worden aangepast. Maar wie weet dat we binnen 10 jaar ne keer goed vieren dat we nog samen zijn en ons een paar nieuwe kopen :) Ik kan sinds mijn zwangerschappen niet meer in mijn puberringetjes. Blijkbaar veranderd echt wel heeeeel je lijf! Ik gok erop dat mn vingers niet meer veranderen. Maar we trouwen op 11september dus ik wacht de zomer af om te gaan kiezen. Mijn wintervingertjes zijn een pak dunner dan mijn zomervingers :) x Kitty
Mijn man mag ook geen ring dragen, ik was echter al een tijdje verliefd geworden op rood goud (past beter bij mijn huidskleur), we beslisten toen dat ik mocht kiezen welke ring ik wou, ik heb toen een roodgouden ring laten ontwerpen met steentjes in, kostenplaatje zo'n 1200euro, mijn man koos voor een simpel model met een bandje roodgoud ingewerkt, past dus perfect bij mijn ring, zijn ring kwam op zo'n 300euro, maar licht dagelijks in de kast.
Hallo, Wij hebben gekozen voor AMICI. Een collectie aan ringen in staal. Grote voordeel is dat deze niet vervormen en stukken goedkoper zijn dan traditionele gouden ringen.Je hebt ze in combi met zilver, steentjes en alle soorten goud, maar ook gewoon in mat of blinkend staal
heyyy, ik wou zeker en vast geen goude ringen, gewoon omdat ik zelf goud passe vind, maar dat is een natuurlijke keuze. we zijn ook van plan om onze ringen te tatoeren, maar we hebben toch ringen nodig in de kerk om uit te wisselen. ik heb de mijne gekocht met topmex, heel veel keuze ze hebben ook stalen ringen voor mannen. groetjes daisy
Euh, goud hebben ze ook in witgoud, of champagne, hoor! Dit is zeker niet passé! :s
ook een idee is om een tatoeage van de ring rond uw vinger te laten zetten. goedkoper en geen miserie meer dat ze geen ring voor het werk mogen dragen grtjes
hallo, Heb een winkel gezien waar een mooie ring (wit-goud) voor een man €83 en €125 dan vindt ik dit ech wel goed meevallen. Het is wel een actieprijs dus moeten we ze nu wel al kopen. toch bedankt voor jullie reacties !!! groetjes
wij doen ws helemaal géén ringen. doe gewoon waar je zin in hebt...