Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHallo Marjorie! 'k Begrijp je twijfels heel goed. Mijn kleedje komt ook van Azzurro en ook ik heb het onmiddellijk moeten meenemen naar huis (komt door plaatsgebrek daar). Maar ik heb ook gelijk een afspraak vastgelegd voor de retouches, kwestie van toch beetje op m'n gemak te zijn ;-) Mijn vriendin (die ook mijn getuige is) heeft destijds ook haar jurk daar gehaald en 't was op aanraden van haar dat ik ernaartoe gegaan ben. Ook haar moeder die hertrouwde heeft haar kleed daar gekocht (in de suite-collectie weliswaar, maar da's gelijk) Als je daar 'het' kleedje vindt en aan die prijs, zou ik niet twijfelen! Gewoon voor gaan, ze zijn er echt wel proffessioneel hoor. Ook al moet je geluk hebben met de verkoopster. Ikzelf twijfelde ook enorm tussen 2 jurken en die dame vond precies dat die twijfel ongegrond was, zo liet ze toch verstaan. 't Verveelde haar precies een beetje. We zijn dan gewoon wat gaan drinken (heb ondertussen de beide kleedjes laten opzij hangen) en toen we een uurtje nadien teruggingen, had ik een andere verkoopster. 'k Heb de 2 jurken nog eens gepast en met de goede raad van die dame heb ik dan mijn keuze gemaakt. En 'k heb er nog steeds geen spijt van! 't Hangt hier nu al een kleine 2mnd in huis en 'k moet me echt bedwingen om er niet elke dag eens in te glippen, hihi Nog veel succes met de voorbereidingen en vanwaar je kleedje ook komt, je zal STRALEN! Mvg Natalie