Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Café Costume

27-2-2010 8:05:43
fiogf49gjkf0d
Hoi iedereen,

Zijn er mensen die ervaringen hebben met Café Costume?

Ik heb nl volgende vragen;

- hoe lang op voorhand gaan voor costume
- gemiddelde prijs van broek, hemd, vest en blazer

Bedankt!

Groetjes,
Kelly

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1768

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik27-2-2010 11:36:57

fiogf49gjkf0d
Hey Kelly,
Wij hebben Café Costume gezien op de beurs in Kortrijk. Geloof dat de prijzen vanaf € 500 beginnen.

elke
10-7-2010
 Meld misbruik27-2-2010 13:32:31

fiogf49gjkf0d
Hallo!

Een vriendin van mij trouwt in april en is 2 maandden geleden met haar toekomstige naar café costume een volledig kostuum gaan bestellen.
Zij waren er heel tevreden over!!
Ik weet niet juist wat de prijzen er zijn en hoe lang je moet wachten.

Succes!

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik27-2-2010 20:34:48

fiogf49gjkf0d
Hoi Elke, Annlies,

Weten jullie misschien ook of je daar best een afspraak maakt dan?

Grtjs

Johanna
25-9-2010
 Meld misbruik28-2-2010 11:14:47

Hoi,

wij hebben die zien staan op de beurs in Kortrijk. Enorm vriendelijke mensen. wij hebben wat uitleg gevraagd en zorgvuldig gekregen. Maar als je alles samentelt zit je snel aan een 800-100 euro voor alles. Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat we bang waren dat we het uiteindelijke resultaat niet graag gingen zien.
Maar als je dit wil doen moet je een afspraak maken bij hen en dat liefst 4 maanden op voorhand.

GR

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik1-3-2010 12:47:57

Beste Kelly,

De levertijd van CC voor een trouwkostuum is ongeveer 2 maanden,
En gewoon werkcostuum 5 weken.
prijzen voor een vest en broek beginnen bij EURO 450,- een gilet begint bij Euro150,-
....
Groeten Steven

joke
1-8-2009
 Meld misbruik3-3-2010 13:47:28

hey!

Mijn man heeft zijn kostuum daar ook gekocht. volgens mij vragen ze altijd om een afspraak te maken. We zijn een eerste keer vrijblijvend gaan kijken, pas de tweede keer hebben we alles besteld.

groetjes

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik3-3-2010 18:35:01

Hey Bedankt voor de reacties allemaal. We hebben 26 maart een afspraak gemaakt.
We trouwen wel op 18 juni, hopelijk zijn we nog op tijd want ik lees hier 4 maanden?!?!

(paniek!)

Evi
27-3-2010
 Meld misbruik4-3-2010 9:44:07

Hey Kelly,

Geen paniek! wij hebben 4 weken geleden het pak besteld en het is al klaar!
Ze doen hun uiterste best om alles op tijd klaar te krijgen.
De prijzen zoals opgegeven door Steven kloppen!

Heel goede service! Zeker aan te raden!

(geen paniek dus!!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info