Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0ddag, natuurlijk is dat wel op zijn amerikaans maar als jullie dat graag willen waarom niet?? Het is toch eindelijk jullie dag??????? Groetjes Frida
Ik heb er ook 2! Jonge twintigers, & ik vind dat leuker dan kleintjes. Mijn familie vond het ook onmiddellijk okee. Doen zou ik zeggen! ;)
fiogf49gjkf0dhey doen zou ik zeggen! Ik heb twee kleintjes voorlopen maar ik vind grote bruidsmeisjes zeker even tof! Zeker als het je twee beste vriendinnen zijn. Amerikaans of niet.... je moet je hart volgen! groetjes Kathleen
fiogf49gjkf0dhey, bij mij lopen mijn twee beste vriendinnen ook in de suite mee als bruidsmeisjes. Mijn broer is getuige. En zo geef ik hun ook een belangrijke plaats in mijn trouw, wat ik vond dat ze zeker verdienen! Zeker doen dus! groetjes, Evi
fiogf49gjkf0dHey Tine Ook heb heb volwassen bruidsmeisjes; drie zelfs :) Twee goede vriendinnen, en de zus van mijn toekomstige man. Allemaal in de 20/begin 30. Het is inderdaad 'Amerikaans', maar so what? Het gaat mij erom hen de kans te geven die mooie dag van dichtbij te laten meemaken. Wij gaan wel niet zo ver als in hen allemaal hetzelfde laten dragen, maar ik heb heb een kleur gegeven waar ze hun ding mee mogen doen, zolang die kleur er maar in voorkomt. Maar dragen ze nu een kleedje, broek, rok,... ze mogen hun eigenheid bewaren maar die kleur doet hen toch 'samenhoren' :) Is maar een ideetje natuurlijk :)
wij hebben zelf 3 bruidskindjes, 2 petekindjes van men vriend en dan nog men zoontje. ze zijn 2.5 5 en 9 daarnaast gaan mijn zusje van dan 18 en men vriend zijn dochter van 13 ons voorlopen, wij wilden hun ook een speciaal plaatsje geven doen zou ik zeggen groetjess en veel succes
Ik heb er ook 3(mijn beste vriendinnen) allemaal in dezelfde kleur gekleed. En ook 3 bruidsjonkers(beste vrienden van mijn toekomstige) en nog es 3 bruidskindjes. Echt leuk hoor dat je deze dag kan delen met je vrienden en vriendinnen en zal volgens mij ook een speciale sfeer zijn. Ik zou zeggen zeker doen!